|
|
|
|---|---|
Philly |
"Hubert Bergh tar sig ända till Norrköping för att träffa en kille som efter inköp lagt ned runt 600000 kronor på sin BMW M3." INTE MISSA GRABBAR! BMW 4 life |
|
Hatar verkligen Mera motor men okej då :) Mvh, Robban |
|
|
Vilken tid sänds det? /Flisan |
|
| Hmmm, okej kommer nog att kolla men man ska nog inte ha alltför stora förhoppningar med tanke på hur uselt programmet brukar va. | |
|
20:00! Mvh Abbe Länk |
|
|
Tack för tiden, man kan ju inte missa ett program om en M3:a oavsett hur sorgligt dåligt programmet i övrigt är. mvh/Flisan |
|
|
Norrköping + 600000:- = OCL Brorssons CSL`? MVH / Jacob |
|
|
Jag har då aldrig råkat mig se någon så dyrt påkostad M3:a i Norrköping! Måste som sagt vara OCL:s M3... Ska bli kul o se vem eller vilka det är som äger den iaf,! |
|
Philly |
tv4+ 20.00. skit i vilket program det är! det är ju en BMW och en M3 i detta fallet godamnit :D BMW 4 life |
|
så, då var inslaget över....såg ju rätt fräck ut, trots att jag inte gillar bmw's tillverkade efter -91 :) MVH Johan K |
|
|
Mkt trevlig bil, Mkt tråkigt reportage... Mvh David |
|
| Hade man samma förutsättningar som "killen", d v s återförsäljare för AC Schnitzer och en av Sveriges största leverantörer av eftermarknadsfälgar, så visst. Annars är det naturligtvis komplett idioti. :) | |
|
Är man dessutom son, till ägaren av OCL´s,, Ja då blir det ju lättare med allt. Men helt klart potent bil ;) |
|
|
Hmm...tycker "Hubbe" skötte sig rätt bra...han gasade ju rätt rejält iaf.. Men suck, en del har verkligen för mycket pengar att blåsa på bilar! *småavis* :-/ |
|
|
Hejsan! Fasiken, missade avsnittet ;( |
|
|
Helt klart snyggt gjort, precis de ändringar man skall göra tycker jag. Fast INTE på en CSL då det just det är detta som är ändrat ( i stort sätt =). Hade gärna sett dessa ändringar på en vanlig M3E46 istället, plus att man då sparat 250K. För 1.4 mille hade jag nog kört en GT3RS =) ///Egget Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.