|
|
|
|---|---|
|
Skall ev koppla in extraljus och har kopplingsschemat så det är det inga frågetecken runt. Frågan är hur ansluter jag tåten som skall gå på befintligt helljus? Finns det någon smart koppling? Har inga saker för att löda så det är uteslutet om jag skall fixa det själv. Är det svårt att hitta in med en kabel till en vippa i kupén? Gissar att man måste plocka bort intrumentbrädan och det fixar jag garanterat inte. //Jocke | |
|
Lättast är att använda en så kallad "strömtjuv" som du bara klämmer över pluskabeln till helljuset. ---> Länk Du ska ju inte ta ström därifrån utan bara signalen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Oj, länken blev inte helt 100 men den heter Skarvklämma där. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tackar! Är det enkelt att gå på med plussen på batteriet? Sitter under baksätet, men man borde ju kunna gå på under huven!? |
|
|
Vad är det för bil? BMW CS #5206 |
|
| 520i-93 är det | |
| Den har ett +-uttag under huven. | |
|
Jo, men hur. Måste man skruva/lossa upp "pluppen" och lägga en kabelsko under eller hur fungerar den? Kan man hålla på att trixa med +:en hur som helst utan risk att göra illa sig |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Koppla bort batterikabeln innan du mekar med nått. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.