|
Sida 27 av 34
|
|
|---|---|
| Ringde BMW Sverige idag och tyvärr var killen som tog imot klagomål sjukskriven tills på måndag. Finns det verkligen bara 1 i Sverige? :) | |
|
Det är ju i sig fantastiskt trevligt, de har så få klagomål att de bara behöver en person för att ta hand om dem, inte illa...:P Har följt den här maratontråden med spänning, och jag håller mig till majoriteten och hoppas verkligen att det löser sig på bästa sätt för dig Xarg. Önskar bara att de som envisas med att hänga upp sig på huruvida du hade rätt eller fel försäkring, kunde fatta att den frågan är överspelad sen länge. Men det verkar tyvär vara en riktig käpphäst för en del:) |
|
|
Ja det är bara till att vara på dom igen på måndag... Lycka till Kollar mailen varje dag efter nya inlägg. |
|
| Heli: Han kan ju vara sjukskriven på grund av utarbetning också..*S* | |
|
Hoppas allt löser sig xarg! Har själv fått känna på Englunds dåliga bemötande då jag var intresserad av en bil dom hade till salu för drygt ett år sen. Var in 3 gånger och kollade på den och inte en skymt av nån försäljare. En stod en å talade i telefon i ca 30min och verkade inte alls intresserad av att sälja nån bil. Kan det ha varit en orsak att man kommer in i smutsiga arbetskläder? Man börja ju fundera för sista gången ja var in så kom det in ett äldre par å dom fick en säljare efter sig direkt. Så jag for på ett annat ställe å hittade till sist en annan bil (dock en annan tysk) Är ju bara min bild av företaget. Säkert finns det trevlig personal där också som jag inte haft turen att träffa på. |
|
|
"DZL_PWR" jasså vad har han för dirma nu då? var ett tag sen jag träffade han, sist jag pratade med han var då han bodde här i luleå. |
|
|
joakim e, varför ignorera alla frågor nu helt plötsligt? ett svar har du väl att komma med hoppas jag? MVH //Nedde |
|
| Det som stör mig är när folk börjar använda Forumet som en privat chat site, detta är ju inte meningen. Använd er mail eller gå in på en sida avsett för detta. Rätt tråkigt att följa en konversation mellan 2 personer om deras gamla polare! | |
| Joakim E kan inte vara 28 år. Som han skriver och hittar på kan han inte vara en dag över fjorton... Killen hittar ju bara på mer och mer och nu när folk har börjat ifrågasätta alla hans inlägg som pratar mot sig själv, så börjar han försöka prata bort det om nån gammal bekant ifrån Pajala... De här är humor!.. | |
|
Jandreas, ppeellee: Lättaste sättet att undvika en konflikt är väl att prata om nåt annat:) Verkar som om hans argument inte verkar hålla, å att han har problem å hitta på nya? Hehe, nä, jag skiter i om vi har gemensamma vänner, tror inte ett ögonblick på vad han säger ändå. Har faktiskt själv en kompis som har bott i Lule å känner dom i verkstan på englunds, verkar vara ok killar där annars, men det är ju sällan det är fel på "golvet" om ett företag faller... // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Mäktig tråd! Håller på dig xarg! Lycka till! |
|
| Han hade inte heller kommit tillbaka idag. Får prova igen imorgon! | |
| Det är riktigt ligg på dem bara | |
|
hur går de xarg? Daniel |
|
|
oj, att det spårat ur såhär .. minns du pratade om detta för länge sedan .. hoppas det löser sig xarg. Jävla pamp dedär på englunds, dock tycker jag de verkstadskillar jag haft kontakt med gör sitt jobb bra men det är juh en annan femma. men den där arne verkar juh vara helt pantad, börja hota folk nä hoppas ärendet går till xargs favör och arne lär sig en god läxa. |
|
|
"Liten" uppdatering. Killen på BMW Sverige har ännu inte återkommit från sjukdom. Nu är det hela över. Jag orkar inte nå mer. Så J*VLA less på detta nu. Började för 5 månader sen, och var inte nära en lösning i dagsläget heller. Så fort Arnes ena historia blev överbevisad kom nästa, osv... Och när varje brev som advokaten skrev på 1000 "billiga" kronor inte ledde till mer än mer bortförklaringar känns det som ganska bortkastade pengar på ett sätt, men ändå inte... Till slut hamnade notan på 16.000 (varav 4.000 som redan är betalda i självrisk.) och en avbetalning på 12 månader. Tackar alla som stöttat mig på forumet för ni har verkligen gjort skillnad! Bevis på det är att Arne var stensäker på sin sak i början men backade och backade och andvände order "goodwill" i slut breven som många här skrivit att han borde, m.m. Sen gör det inte lika ont när jag vet att Englunds gått back bra mycket mer än 16.000 med tanke på att folk fått veta hur deras goda service verkligen fungerar. (tänkar nu inte på killarna på "golvet") Så innan ni går i tanken på att lämna in bilen på Englunds(Luleå) tänk er noga för. Tack för mig! |
|
|
tråkigt att du fick ge upp. Tror du hade ett rätt bra case.. /Christofer |
|
|
Dags å sätta in lite pengar kanske? eller? |
|
|
Fan! jag blir lite arg men förstår dig... Nu sitter den smått överviktiga(?) Arne o tänker "ingen ska jävlas med mig för då jävlar ska dom få se på bullar"...äcklar mig att att han förmodligen gör d....pratar med sina kolegor om hur grymm han är o ska lära dom att man inte ska ge upp...fy fan!..men men..shit happens... Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
|
...vänta lite nu! Om caset var så vattentätt, varför ge upp? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.