|
Sida 26 av 34
|
|
|---|---|
|
Jadu Joakim den som söker, den finner.. Jasså jag känner inte så många som heter Joakim och är 28 men om vill presentera dig närmare så hade det ju varit kul.. Men iofs kanske du inte heter Joakim och kanske inte är 28 heller, du kan ju lika gärna vara 13år som du skriver.. Och vad jag jobbar med har väl inte så stor betydelse för vad jag vet om detta? Har du ingen kommentar istället om den lilla dubbelmoralen som jag påpekade? |
|
|
Snälla Joakim ge dig nu, du snärjer in dig i lögner och påståenden och när du ska ta dig ur blir det ännu rörigare. Jag tycker inte att du tillför denna tråden något av vikt och din åsikt har du redan klargjort. Om du fortsätter med inlägg så blir det bara ännu rörigare och du får mer skit av folk här på forumet. Så om inte för min skull så för din egen skull, ta det lite lungt med inläggen annars lär det spåra ur till nåt helt annat. |
|
735 |
Det här blir bara bättre och bättre... Fick dock ingen förklaring till försäkringsfrågan, Joakim.. |
|
"joakim E" Jag hade hoppas att du hade gått i ide det var rätt skönt när du var borta ett tag där. 22000 är jävligt mycket för en 19årig inte fan skulle jag betala dä hit och dit för skoj skull. och 9000 i premie är inte mycket efter alla dina så kallade inbrott i bilen det skulle ju nästan ligga på det dubbla ju. en fråga joakim är du mytoman? Tack för mig! mvh henke |
|
|
Joakim E Nu får du väl ändå ge dig! Har läst igenom hela tråden, samt kollat upp andra trådar du har skrivit i. Du säger ju emot dig själv hela tiden. Du måste ju vara bland tidernas största mytoman. Snälla gör oss alla en tjänst å sluta skriv här. Inte bara i den här tråden utan kanske i hela forumet också. Eller? // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
"dzl_pwr" om du bor i pajala då känner du säkert en aldén? (osäker på stavningen) fråga han om vem jag är isåfall. |
|
|
hälsa från mig isåfall sist jobbade han på ok. har gått maskin kurser med han och jobbat på samma ställe i luleå, han på ssab jag åt adolfssons grävmaskiner. |
|
|
joakim E, förlåt. men ett inlägg du inte svarade på från Schnee där han citerade dig själv i ett inlägg: "740d finns kvar men ägs inte numera av mig utan av min far då han har betydligt billigare försäkring på den än jag har" Schnee: Oslagbart! MVH //Nedde |
|
betriebsanleitung3 |
Det är verkligen ett nöje att läsa denna tråden,borde fixa med annat men återvänder kontinuerligt för att se nästa spännande fas i denna tråd. Snälla fortsätt. |
|
Nedde, tack! :) mycket nöjd själv över att jag hittade det citatet.. :D Skulle gärna också vilja höra en kommentar om det... |
|
|
Trevlig läsning det här. Först och främst, ska bli intressant och se upplösningen på den här affären. Jag säger bara lycka till Xarg plus att du verkar ha fint stöd av din kompis Schnee, klok kille. En undran bara vad gäller själva skadans omfattning, får känslan att 22 000:- är lite i överkant för rep av just denna? ================================================ Sen lite O.T. Man kommer hem efter en hård dag på jobbet, käkar, duschar, glor på lite underhållning såsom The Simpsons, The Family Guy. Sen sätter man sig vid datorn för den verkliga underhållningen. Måste säga att när du, joakim E, försvann härifrån ett tag, kändes det som säsongsuppehåll i tv-serie som man följer. Just nu både skrattar & gråter här bakom skärmen samtidigt. Jag tänker inte tala om för dig huruvida du ska sluta skriva eller inte, det beslutet får du göra själv, men, du ska få ett råd av mig, ett jag även skrev i en annan tråd, till just dig. Håll dig till sanningen så slipper du komma ihåg vad du sagt. Och vill du ha lite uppgifter om mig så verkar du veta hur man gör, annars är det bara att höra av sig. M.v.h :-] /guess |
|
|
Är det bara jag som inte ser några svar/bemötande från joakim E angående de uttalande han tidigare har gjort?! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Joakim E har du någon kommentar? | |
|
Vad ska stackarn säga. Han har stått med byxorna nere ett flertal gånger nu... Men han sitter väl o spånar på vad han ska hitta på för story just nu.. :) |
|
|
Men han får ju inte sluta nu, det här är ju jätte underhållande! Dock så spammas Xargs tråd lite väl mycket. /Christofer |
|
|
Glömde påpeka i gårdagens inlägg att denna tråd blir bara mer och mer underhållande. Snälla "joakim E" eller vad du nu heter på riktigt, sluta inte! Men jag känner på mig att det snart kommer någon skön föklaring hämtad ur drömmarnas rike :-) Om jag får rösta fram den mest underhållande tråden på detta forum som skapats under den senaste tiden blir det tveklöst målfoto mellan denna samt tråden om Ole och importakuten som finns att beskåda här: Länk mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 "Öl byggde denna vackra bil" :-) |
|
|
Kristoffer: Håller helt med! Autopowers två roligaste trådar. Asgarvar alltid när man läser vad joakim E eller Ole och hans alias skriver. Klockrena mytomaner... |
|
|
Xarg: Hur går det? Har du hört något mera ?? Väntar på nyheter! Har du pratat med BMW Group Sverige?? |
|
| Har tyvärr inte hunnit göra det eftersom jag blev tvungen att jobba idag, men imorgon jobbar jag kväll så då ska jag ta och höra av mig till dom. Återkommer imorgon! | |
|
Joakim E Jo. Micke vet jag vem det är. Han har ju egen firma nu. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.