|
Sida 19 av 34
|
|
|---|---|
| Dom svarar troligtvis inte förrän efter nyår, Englunds brukar ha stängt från julafton till typ 7/1 om jag minns rätt.... | |
| hoppas det löser sig för dig, allt låter ju uppåt väggarna här....ställer också upp med en slant om det skulle behövas..! | |
|
Intressant tråd. Har ingen att tillföra, skriver bara för att få kunna följa den här tråden. Har vara en sak å säga, stå på dig Xarg!! Har inte mycket pengar, men du ska minsann få en slant av mig också om det behövs. Trodde verkligen inte att Englunds var såna svin. Vet att det kan vara knepigt å få kontakt med säljare där om man inte är en kostymklädd 40 - 50åring, men nog trodde jag att ett såpass stort företag son Englunds hade bättre service än så! Det är då sista gången jag är dit. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Nu har Englunds svarat på brevet som min advokat skickat dom. Dom har valt att driva det vidare och fortsätta bråka så då finns det inte mycket annat att göra än att gå till domstol. Hör av mig när jag vet mer. |
|
| Dom vill skrämmas lite... | |
|
Kommer att bli intressant att följa det här fallet! En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Xarg backa inte undan.. dom ÄR större än dig men om du tittar på besöks antalet här så förstår både du och jag att dom har förlorat mer kunder än vunna på cirkus: 10 år.. bara det lär dom se på sin marknads försäljning. Sen att jag tror att du har 300% rätt tvivlar jag inte en sekund på. DRIV det vidare och slå hårt mot hårt du verkar ha en bra advokat bara genom att läsa ditt första inlägg så ser jag ju vem som gjort fel!! "nästan" iaf men med mer info som du gett så förstår man!! jag har fortfarande inte glömt ditt pg-konto fick ihop 230 timmar denna månad (December) så behövs det så kan jag. Sen så vet jag att alla andra kan också! :) Gl Hf |
|
|
Tyvär så tro jag att du åker nog på o betala den notan själv! Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
|
Bakke, motivera ditt svar. Verkar som att ditt påståeende med rätta kan ifrågasättas! /Simon |
|
|
Simon_en //// jag skrev jag tror!!!! Det ä svårt som privat person och uträtta någe med ett FB eller med ett så pass stort företag...även om de gjort fel så ha de alltid råd o hitta kryphål o krypa undan i! Så tyvär så tror jag fortf. att han åker på de i slutändan! FB och Större företag(gäller ej alla)== kan de blåsa oss på 1 kr så gör de det! Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
|
Nu är det ju inte precis 1kr vi snackar om... men förstår vad du menar :) Skall ringa min advokat på måndag igen när helgen är över och diskuterajag hur vi skall göra. Har "otto von diesel's" inlägg där som jag ska visa för min advokat och se vad han säger. Återkommer då med mer information! Måste bara tacka alla här som stödjer mig, det värmer faktiskt och får en och fortsätta fightas även om det känns väldigt tungt ibland. |
|
| Bakke, det är inte FB som tvisten står mot, och det är uppenbart att Englunds inte följt FB rekommendationer, dvs att invänta klartecken från FB innan man börjar repa. Då bör väl inte konsumenten drabbas? | |
|
har inte menat att han behöver drabbas...sa bara att jag tror att han kommer o drabbas!!! Sen hade väl FB sagt också att han hade bilen för eget ekonomiska intresse! om jag minns rätt Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
|
Nu har jag talat med min advokat nu när Englunds svarat på hans brev. Vad vi kom fram till håller jag för mig själv ett tag framöver iaf. Nu har vi en tvist, dvs vi har det på papper, men jag avaktar fortfarande med att ge ut postgirot. Återkommer med mer information när jag vet mer! |
|
|
Aghrhrhr fan nu har jag ont i huvudet, tog 4h att läsa igenom hela tråden, väntar oxå på upplösningen. Xarg ge dig inte, du får gärna maila mig de där mailen som någon hade skickat till dig. Ps försök få med hela meddelande huvudet oxå... ip nr osv... /Johan |
|
|
Skulle vilja veta var Englunds ligger så att man i framtiden inte har med dom att göra. Stå på dig xarg. Daniel |
|
|
Englunds ligger i Luleå. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
D e en bit dit iaf....då blir d inte svårt att inte ha med dom o göra... :) HUr går d xarg...fått höra nått? Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
| Kan inte ni som bor i luleå knalla in på Englunds och spela intresserad för något dyrt objekt för att sedan slänga in kommentaren om hur dåligt dom behandlar vissa kunder och vända ryggen till och gå mot utgången :) | |
Jeppe W |
En väldigt kul tanke är att ett helt gäng härifrån gör en dagsutflykt till Englunds med utdrag från denna tråd, ber att få prata med VD:n och då ställer han mot väggen angående denna tvist. Då om inte tidigare lär han fatta att han e körd som bilnasare!! :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.