|
Sida 15 av 34
|
|
|---|---|
|
xarg: du kan gärna maila mig ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Får gärna maila mig också... nyfiken i en strut är jag ju... martin22sthlm@yahoo.com Maila gärna med postgironummer också i morrn eller så... /Martin |
|
|
Fy fan vad jobbigt, hoppas det löser sig för dig. |
|
|
Här har du ytterligare en som är villig att bidra med en slant till att sätta dit Englunds, kämpa på och hoppas det löser sig. Sedan kanske vi kan starta en kampanj för att se till att Englunds blir av med BMW agenturen, he, he..... Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
borde räcka med att alla skriver till BMW och framför sitt missnöje! Och det kan göras här: Länk 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
| Se till att fixa postgirot nu bara. Läst igen hela tråden nu och det är fan tragiskt. Det roliga är att jag själv har råkat ut för en lite mindre skada. Blev påkörd bakifrån. Får se vad folksam säger om det. :) | |
|
Nog kan du få en slant av mig med =) Bara tidningarna hade kunna skriva om detta. Englunds hade direkt bjudigt på rubbet tror jag Blev chockad att höra om din tidigare bil som dom stuligt från!! Hörde På jobbet att du haft en tidigare incident med nån bil Men då lät det som att de var Xarg som hade krånglat. Detta hade en anställd på Englunds sagt åt min arbetskollega. Trodde inte på nått vad jag hörde. Tror ni att det kom fram att dom mosat bilen med traktor och stuligt grejerfrån den bilen?? .....nepp!! Igentligen borde endast få sälja hyndaj eller nått annat skit. Det var nog ingan dålig ide att maila bmw om missnöjet mot Englunds. Dom förstör ju BMWs service image helt! JW |
|
| Varför inte köpa bolaget och lägg ner det ;) | |
|
xarg, du har mail.. |
|
|
joakim E, Hallå!!! Har du (ursäkta!) alla hästar hemma eller?! Det här är nog bland de mest Osmarta jag läst "han är ju knappast en potensiel nybilskund"!!! Nej, jag var inte heller ny bils kund när jag var 20 men idag 11 år senare har jag sambo, vi båda har jobb och så köpte vi ny bil i somras! Gissa vilka firmor som vi var till när vi skulle titta på bil, ju de som hade bemött mig väl när jag var 20! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Maila mig Carl. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Ta det lite vackert om ni mejlar Bmw, så dom inte klassar er som chattande fjortisar eller nåt...vårdat genomtänkt språk osv...så ni inte gör mer skada än nytta...Bättre med få kvalitativa synpunkter från er som verkligen går i nybilsköpartankar... | |
|
"Otto Von Diesel" känner nog alla i rutvik är, har bott där i 25år. är skriven där då jag har verkstan, garaget, sågen samt huset där, men bor där bara ibland alltså sover. annars är jag där nästan all tid jag inte jobbar. känner du någon där? Joakim E |
|
|
har för mig att et postgirop kostar någon hundring, är ju inge vidare bra att ge ut löne kontonr. Joakim E |
|
|
postgiro kostar c:a 300kr/år och man måste "köpa" ett år. Men jag har lite svårt att förstå varför ni skall skänka pengar till honom? FB stod ju för rättshjälp? Dessutom har han fastnat i den här sitsen pga försäkringsbedrägeri sk, skenförsäkran? /Christofer |
|
|
+ att om han vinner fallet så får motparten betala för hans omkostnader, skall dessa då betalas tillbaka? eller är det en vinst som xarg kan använda att köpa falukorv för? /Christofer |
|
|
om nu xarg har tänkt betala det innan de gått till rätten eller var det nu tar vägen, gör han det kanske rätten ser på det som om han är "skylldig" borde ju då betalas i efterhand om han bluir tvungen att betala. + det som "Hubbe325" säger betalar xarg tillbaka alla pengar om han vinner detta? eller avändra han dem till att skriva försäkringen på sig istället för att ge tillbaka pengarna. Joakim E |
|
| Jag tippar att Xarg skänker pengarna till Autopower vid vinst i rätten. | |
|
joakim E: förstod inte riktigt? skulle rätten se honom som mer skyldig för att han betalar sin advokat? Det är rätt normal praxis att betala dem man anställer... Xarg lär knappast betala räkningen till englunds innan det är avgjort i rätt, varför skulle han göra det? Då måste han ju kämpa för att få pengarna tillbaka om han vinner. /Christofer |
|
|
Om han vinner i rätten så kommer han nog skänka vinsten till någon ideel organisation, t.ex. rädda barnen, cacerfonden eller dyl. Det är nog inget du behöver oroa dig för i dagsläget. 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.