AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
208.248

Känner mig lurad...

Sida 14 av 34
xa
279
xarg
320D X-drive Touring -10
Jadu, om ni verkligen skulle kunna tänkas göra det så skulle jag mer än gärna ta en sväng förbi stan imorgon och göra ett postgiro. Har iofs mitt konto där löningen kommer in på föreningssparbanken....Om det skulle vara intrassant så kan jag posta konto-numret.
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jag kan bidra med en liten slant... tycker jag helt klart alla borde kunna vara med och skänka några tior...

4 Cylindrar är 2 för lite!
Klart vi ska skänka pengar! Jag är på!
BM
385
BMW64
520dA Touring M-sport -10
325 M-sport cabrio -02
Jag har följt denna tråd utan att skriva nåt och tycker att du behöver all hjälp du kan få.
Jag bidrar gärna med en slant!!

Starta gärna ett postgiro-nummer eller något annat som inte kostar så mycket att sätta in pengar på.
Att sätta in pengar på annans konto kostar i vissa fall för mycket.
betriebsanleitung3
jag med
jag är också på, har följt denna tråd med spänning sen den startades.

klart att grabben ska ha lite kosing!!! alla som läser tråden, häng på ni också :)

___
Mvh
Patrik N.
mr
113
mrjim
A4 Avant Tdi Q 2013
Jag bidrar givetvis!

Bara du lovar att inte köpa julsprit för pengarana :)
rogan
Det verkar bli bra det här. Men xarg, ge inte ut kontonumret till ditt lönekonto :)
Starta ett postgiro istället. Tror inte att det kostar särskilt mycket.

Ska bli intressant å se hur mycket slantar som ramlar in.

/ r
bole
xorg... jag beundrar dig för ditt tålamod...jag hade nog tappat tålamodet och träffat Arne eller vem-nu-jag-än-ansåg-vara-skyldig ... speciellt för LYSEN .. o intryckta bilen vad i HELVETE...iafall alltså jag tror fan inte att pengar längre kan återgälda d där..för det e för MYCKEt...jag hade blivit så jävla förbannad att jag hade...aa kanske min sydlänska mentalitet talar ur mig men jag hade bankat skiter ur dem..på ett eller annat sätt... PLUS tagit skadepengarna....
Jag ger gärna en slant! Skriv pg-girot bara !
xa
279
xarg
320D X-drive Touring -10
Det första jag gör imorgon är och knallar in till stan och öppnar ett postgiro konto!
Bra där men hur betalar man in på det då? jag har internet bank är det som att betala räkningar på internet Alltså jag skriver in tex. pg-nummer, Belopp och sen klick klick ?
Du vet att jag mer än gärna pungar ut för att sätta dit Arne! :)

Undrar om Joakim E har lust att bidra med en liten peng kanske? :D
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Delerium*:

Ja det funkar på samma sätt!

4 Cylindrar är 2 för lite!
ma
111
martin22sthlm
730 e32 1989
Sätter också lätt in en slant, till och med som student...

/M
3s
1
3s-gte
3s-gte -89
Jag känner "xarg" och har vart me från den första bilen han hade. Dom snodde nya baklysen av han o hade sabbat MYCKET mer än vad som hände vid den lilla krock incidenten.
Dom på Englunds hade packat ihop bilarna med traktor så att hans cupe var helt förstörd och fick gå till skroten.

Han har bänglat med dessa stjärnor i över ett halvår nu, och jag och många fler vet att Englunds har gjort fel i nästan allt som har att göra me Xargs bilar.

Såg att Joakim E klankade ner på Wibergs bilel och diesel oxå. Jag känner alla som jobbar där och det finns inga trevligare killar. Varenda en som jobbar där vet exakt vad dom håller på med.!

Såg att ni ska hjälpa xarg med en liten insamling oxå, det är kanon fint av er.!! Hjälp en fattig kille att komma ut på gatorna igen med sig bil.=).

tack för mig.
Kul att du hittat hit också hasse! nyberg här om du inte gissat det redan.. lycka till med din kärra också så den snart är ute och gör stan osäker.. =)

Håller med om att killarna på wibergs är kanon sjyssta det kan man kalla service, till skillnad från andra verkstäder här i vår lilla stad..
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Har oxå följt tråden med spänning! jag bidrar gärna med en slant!
xa
279
xarg
320D X-drive Touring -10
Dessa inlägg som jag skrev som blev borttagna där jag berättar om joakims försök att leka folksam snubbe. till er som är intresserade av vad som skrevs så maila mig så skickar jag gärna allt....
rogan
Maila på :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.