|
|
|
|---|---|
|
Hej, Om man skall byte ljuddämpare på M3, skall man köpa orginal eller annat? Vad bör jag få betala för mtrl + jobb? //M | |
|
Är det Magnus? :) Kör du fortfarande M3? trodde du sålde den blåa du köpte! Saknar du 300ZX:en? Hoppas allt är bra med dig. Hälsn Klas |
|
|
Visst är det det.. Nej, jag har den lila kvar.. Visst sakanr man 300 lite, Själv då? Allt bra med dig? Jag har samma mail som tidigare.. //Magnus |
|
|
Personligen hade jag bytt till något roligare än orginal när du åndå håller på att byta. Mvh Micke |
|
|
Hej. Min sista ljuddämpare har allvarliga rostangrepp och jag undrar därför om man kan byta enbart sista ljuddämparen plus slutrören eller finns det risk för att jag då får problem med resten av systemet som inte är rostigt nu.Kan tillägga att det inte är hål än på sista ljuddämparen utan bara det yttersta skiktet är borta så än finns den innersta plåten kvar men den har också börjat rosta :( förra ägaren har tydligen inte brytt sig om detta. |
|
| Ett rostfritt med livstids garanti är billigare än orginal | |
Grusse |
"Ricke" Byt bara den bakre dämparen du, främre delen brukar hålla länge. |
BMW Kungen |
det är högre temp. längst fram så det är därför man inte byter grenröret så ofta.. vattenångan blir till vatten längst bak och då rostar det mest i burkarna längst bak.man brukar få byta 2-3st bakdelar innan det är dax att byta mitten biten. //Kungen |
Marquez |
Är de nån som har nån pris uppfattning om de här jobb, ljuddämpare?? Mackan |
| Motornord har två billiga, en för 6 359 och en för 6 750 båda är i rostfritt. | |
|
Har någon erfarenhet av dessa?? Utseende och ljudbild?? //M |
|
"johan" |
Hamanns slutljuddämpare!!=grymtljud! |
|
Hamanns hemsida??Nån som vet det? Mvh Ricke |
|
|
www.hamann-motorsport.de Återförsäljare för Hamann är www.carfashion.nu MVH Sunken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.