AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.155

ska man skänka bort bilen

Sida 2 av 3
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
JL,

det ligger nåt i det du säger om prisutvecklingen på e38or. Exakt samma som för e32? Det är ju inte så konstigt att få vill äga en e38 pga driftskostnadena.

När tror ni kan man köpa en e65 för 150 kkr? 2år?
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Förtydligande: Exakt samma som för e32 för några år sedan?
marre86
Hej hej!

Har fått tag i en tok bilig bmw en som är i verkligen behov av pengar mmmeeeeeennn ja har inte dom pengarna just nu så maila mig för ett köp av min fina bil kommer bli ett kanon klipp för du som är ute efter en bmw 740ia-94 e38 18900mil ,mm,,m

billigast utan fel endast idag senast i morgon till 13.30 sen är den bil jag kan köpa borta.

Mvh
marre86,

hänger inte med på vad du vill ha sagt....?

/Simon
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
simon_en:
Jag fattar inte heller riktigt, men eftersom jag såg denna annonsen nyss så förmodar jag att det är den som marre vill framhäva Länk

Lite jobbigt när folk inte har fått lära sig att använda punkter i löpande text.

Marre heter du dick?

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
marre86
De jag vill ha sakt är att jag säljer min bil mkt billigt endast tills i morgon kl,13.30

har satt ut den på säljes siden för 54900kr.

Mvh
marre86
De jag vill ha sakt är att jag säljer min bil mkt billigt endast tills i morgon kl,13.30

har satt ut den på säljes siden för 54900kr.

Mvh
Ok, trodde att det var en parodi på den annonsen. Lycka till, priset känns ok helt klart.

/Simon
sjukt billigt. du lär bli nerringd imorrn!
marre86
De hoppas jag för jag måste ha pengarna innan banken stänger kl, 14:00 sen är de för sent då behåller jag bilen.

Mvh
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Hur gick det med försäljningen?

Var det många som hörde av sig?

Ville dom ändå pruta 50% av annonspriset?
marre86
Hej hej! hur många som helst som ringer, men tyvärr så är tiden ute ja va tvungen att köpa bilen som jag hade på G innan klockan 14:00 så de blir att åka 740, men de är också helt ok.
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Ok, synd det, eller va fan, vem vill inte åka v8, det duger väl i krig!

Vad var det för bil du hade på G?
Ja , precis vi är alla nyfikna på vad det var för bil du hade på G......men som rann ut i sanden....

Billy B-10
Länk
Måste ju ha varit en bmw M5 3,8 -92......som var klippet....

Billy B-10
Länk
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Han har fortfarande bilen ute på börsen...
marre86
Glömt å ta bort annonsen nu borttagen

bilen i fråga som jag hade på G va en bmw 740ia-99 fullutrustad 16400mil i kanonskick å de löjliga priset var 120papp kunde nog fått den för 100 de är ju som man vill gå å gräva ner sig får väl aldrig en sådant tillfälle i gen.

Mvh
marre86
förresten vad tycker ni om detta bytet som jag kan göra.

min bmw 740ia-94 e38 en som vill byta den mot en camaro z28-94 fint skick 16000mil men lite utrustning bara targa tak ac farthållare alufälg. ja menar den kanske är mer lättsåld än 740 ian?

eller va tror ni den finns på blocket under jönköpingslän.

Mvh
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Byt den inte till en bil du inte kan tänka dig att ha själv. Gillar du inte camaro och inte lyckas sälja den sitter du ännu sämre till.

Tror inte det var den sista 740 -99:an som såldes för 100'.
Om intresset var stort för 54.900 kanske du kan få ut 60' under lite mer normala säljförfarade. Sedan kan du leta i lugn och ro efter en ny bil. Söker du e38 kommer du nog snart att hitta nåt passande.
Ante25
marre 86 ville du inte ha en mindre bil?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.