AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
764

Hyra 7-serie till bröllop

Någon som känner till biluthyrning i Stockholmstrakten där man kan hyra en 7-serie?
Jag vet att SAS Radisson Hotel i Frösundavik har en svart 750iAL -00 (?) som jag antar är en "hotell-limo". Ring dit och kolla om den kan vara ledig några timmar!!

Övrig info: Svart skinn, valnöt, 18" radialfälg. Mycket fin och alltid nytvättad!
Tackar!!!!
Hoppas allt går bra!! *håller tummarna*

Det är en otrolig bil att åka i!! Så stor och så snabb och så pigg automat.... Mmmm...
De hyr bara ut med chaufför. Jag behöver den en hel helg. Får leta vidare. tack för tipset iallafall!
Nej, vad synd!! Vad ville de ha för ersättning för det?

Hade du tänkt köra själv? Jag trodde det "bara" var en tur från bröllopet till festen ni hade tänkt er... Hmm... Det måste ju gå att hyra en någonstans!! Har du kollat med de där "specialbiluthyrarna" som finns? Vet ej vad de kan tänkas ha att erbjuda men de verkade ha lite olika.
Det finns en specialbilsuthyrning på Odenplan. De hade tyvärr inte 7-serie. Ringde även till BMW Solna; de hade varken 7-serie för uthyrning, visste var man kunde vända sig eller trevligt tillmötesgående.
Mycket tacksam för alla eventuella tips!
F*n vad sur man blir på de där puckona som jobbar ute i Solna. Det skulle vara kul att veta hur deras löneavtal ser ut! De borde ju rimligtvis ha ngn sorts provision/bonus och därmed vara måna om att sälja bilar men icke!! Näsan i vädret och dumförklara alla som inte kan "casha" en halv mille framför näsan på dem! Här hade de ju verkligen kunnat skaffa sig lite gratis PR-poäng!

Jag var också inne och kikade på Odenplans biluthyrning... Ska ni inte ta en åktur i deras vackra Garwood mahognyracer istället?? :)

Har du försökt med de andra BMW-handlarna här i stan? Melin i Danderyd, Bilcentralen, Nacka, Bromma, Vällingby m fl?? Nog fasen finns det 750-demobilar! En sån borde gå att hyra!

Vilket datum är det det gäller?

Lycka till!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.