|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Rostig kaross, fethål i en bakskärm i dörrskarven, även i framskärmar och misstänker insida av dörrar samt trösklar under paketet. Klarlacksläpp på huv tak och baklucka. Möjligt att det är så att det skulle bli snabbare att inhandla en ny kaross och byta karossnummer på den. 36 000 mil, motor ska tydligen vara renoverad. Lite småfix som halv frontspoiler och några elhissarmotorer. Besiktigad Dock ser den ok ut inne, beige skinn ej sport. |
|
Hmmm....Beige läder ej sport? Sportinredning har ALLA M535:or vad jag vet iaf. Troligen så ligger värdet på 5' i nuvarande skick.Ytterst svårt att få ut några mera pengar för ett dylikt objekt..Bra att den var besiktigad hur som helst.. Mvh Janne. |
|
-BeeMWe- |
Ah jag såg fel det var sport :) Ja 5 loppor var min tanke också utan att vara oförskämd mot ägaren. Han begär 10 mer, det var visst vad han betalade för 2 år sedan när den var helt rostfri. |
|
Jaha..."Två år sen den var helt rostfri". Tillåt mig småle ;) Han har nog haft den i en mörk källare med Ray-Ban både under köpet och sedan vidare i dessa två år :)))) Det du beskriver i rostväg har man sett låååångt innan....Fast visst skiljer det på bedömningar mellan ägare,fast det här verkar ändå vara lite väl våldsamt. Påståendena ovan med reservationen att man värderar "via dator" :) Mvh Janne. |
|
-BeeMWe- |
Det var enligt föregående ägare, att den var rostfri då han sålde :) Han kanske haft den i en saltfabrik :P |
|
Den f.d. ägaren måste bara ha förvrängt sanningen en smula...Om som sagt inte nuvarande ägaren haft bilen i saltlake sen köpet. Det man kan säga iaf är att den då inte varit väl omhändertagen sista tiden :) Iofs så är beige sportskinnklädsel ett attraktvt sätt att få bilen såld ändå, till överpris...Bilen får ändå för vissa en ökad "vill ha faktor" då. Mvh Janne. |
|
-BeeMWe- |
Mjo visserligen, fast då letar jag hellre upp en annan M535/535, det är mest motorn isatt, tut och kör efter lagning jag ä ute efter, orkar inte med kovertering 528--->535. Han skulle fundera lite på priset iaf. Hoppas han bestämmer sig efter jul när alla julklapppspengar rullar in och man har råd att inte bara köpa den utan laga den haha :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.