|
|
|
|---|---|
Mr Jim |
Jag har idag LF för min hem och personförsäkring (Aktsam för bilen). Efter att ha läst inlägg här om uteblivna betalningar ifrån Länsförsäkringar blev jag så upprörd att jag funderar på att byta bolag. Nån som kan tipsa om bra försäkring (för hem o person alltså), vilket bolag har bäst service? Mvh/ Jim Profit Bästa bilvårdsprodukterna: www.hagmans.com |
|
Vi har bytt från LF till Socken bolagen. Huset blev hälften så dyr att försäkra. Mvh Abbe Länk |
|
|
Bytte just från LF till Salus/ansvar. Sparar ca 2000 om året, trots att jag var helkund hos LF. Hade i.o.f.s. aldrig några problem med LF, men det är ju pengarna som bestämmer :-) Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
Mr Jim |
Hittar inte saluansvars hemsida, nån som har? Mvh/ Jim Profit Bästa bilvårdsprodukterna: www.hagmans.com |
Mr Jim |
Hittade sidan, de vill "endast" ha 3000:- i månaden för att försäkra en sv-såld E39 M5'a. Fan, jag blir så jävla trött på att försäkringsbolagen sätter käppar i hjulen när det gäller mina bilköp *Grr* =( Mvh/ Jim Profit Bästa bilvårdsprodukterna: www.hagmans.com |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.