|
|
|
|---|---|
bmw alpina b3 |
Länk |
| den är j*****t snygg...tänk om göran pärson hade en son hehe:) | |
|
En grym gubb bil! He he! Länk |
|
|
Här är en gubbe som inte haft ngt emot den gubbräsern!! Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
| Ruskigt snygg, så när som på bakvingen.... | |
| Jag gillar bakvingen skarpt, härligt att Alpina vågar sticka ut så mycket och göra en så fruktansvärt, underbart vulgär bil som lätt smäller AMG S55 på fingrarna designmässigt :) | |
|
Denna bil har ändå sedan jag såg den på på bild för första gången, legat HÖGT upp på min vill ha-lista! Så UNDERBART läcker! Den har ALLT; hög prestanda, hög komfort, hög kvalitetskänsla och en exklusiv men samtidigt lite lagom vulgär framtoning :) /// Olof Länk |
|
| jag tyckte att 7 serien va as ful...men den här e så jävla fet...riktigt läcker... | |
|
Suktar till den där bilden varje dag. Finns att ladda ner tillsammasn med några andra som bakgruns till PC:n på Alpinas hemsida. Kan bara hålla med om att den är ruskigt läcker. Undrar vad Aplin akan hitta på med E60 modellen för trevligt. |
|
| riktigt läcker!! älskar dom fälgarna! | |
|
snacka om ett delikat bygge...älskar Alpina bilarna...denna är verkligen klockren... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Snygg! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.