|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Sen denna Länk Det är en bakre skärmkant, täcker nya skärmkanter till E28 rosten som där synes? |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Den täcker, men ser det ut som på bilden så har du förmodligen mycket att fixa när du skär rent. Skulle tippa att den bilen behöver mycket rostlagning. Jag har en M535-86 som reservdelsbil på gården och den ser mycket bättre ut, men skulle behöva nya tröskellådor, skärmkanter bak, lagas i golvet vid bakaxelinfästningen...o.s.v De skärmkanter jag bytt på E12 och E28 har gått ända ner till tröskellådan. Bert-Ola BmwCS #2423 |
-BeeMWe- |
Jo jag räknar med rost på de vanliga E28 ställena på denna i multiomfattning. Den e inte komplett eller körbar? Kanske borde köpa din istället hehe. |
Paap Reeder |
Hej! Vad är det för svart list du har mellan skärm och dörrbakkant. Ngt sådant har inte jag. MVH /// Paap R |
-BeeMWe- |
Det är en dörrlist :) Vet inte om det är org till M535, tror det. Så längesen jag hade E28 att jag inte minns, inte min bil på bild för övrigt(ännu) |
|
Förstår inte vilken list du menar Paap? Kan ju inte va den som sitter på dörren, för sån sitter du ju på alla E28. Btw. Är ingen M535 det där. Helt fel spoliers och kjolar. Är nog en 535 som är lite stylad. Inget fel med det eftersom det är ovanligare med 535 än M535 i Sverige. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Dörrlisten på alla M535:or är helsvarta(vad jag vet iaf). Dem har m.a.o. inte den kromade lilla biten längst upp på listen som den på bilden. Sedan så tycker jag att det stämmer med skärmbreddaren+kjolen(svårt att se iofs). Mvh Janne. |
|
|
Skärmbreddaren är riktig, men inte kjolen och spoilern fram och bak. Klicka på länken och ta bort IMGP0196.JPG så finns det fler bilder. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Jesper>>>Ok! Mvh Janne. |
|
-BeeMWe- |
Mmm nu när ni säger det är det inte rätt spoiler fram. |
-BeeMWe- |
Jag tänkte på en sak, på bilen i länken högst upp. Om rosten fortsätter innanför dörren i dörrgångarna... Är dörrgångarna fästa i balkar eller skulle jag kunna kapa ut dörrgångar från en annan E28 och bara ersätta ? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.