|
Sida 15 av 15
|
|
|---|---|
| M5 -94 nypris 655.600:- | |
|
Perran<<<< Har lite svårt att svara på det då inget har gått sönder på bmw`n (jag har haft 2 bmw till och de upplever jag inte dyrare i drift än en ordinär volvo), så än så länge är bmw`n betydligt billigare i drift. Men så var ju inte min audi så välskött heller, reservdelspriserna skiljer nog inte så mycket men det finns mer prylar på audin som kan gå sönder. Men audin var betydligt roligare på vintern... |
|
|
CODsoul: Okej, ja det låter ju bra att du inte haft nå större utgifter på BMW-n. Jag har för mig att Audi har dyrare reservdelar än BMW i många fall, men jag kan ha fel. Bayerischemotor: Nej, eller jag vet inte.. Kanske undermedvetet :P Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| Alltså kostade s2an mitt emellan 328 och M3 och det är väll där man borde placera den också :) | |
bmw,m3 |
Hej! Har min bmw ute på annons och fått massa svammel frågor m,m från samma person kan man kolla vart personen i fråga har mailat ifrån? personen = glenn_t_d@hotmail.com ip-nummer 212.181.180.11 mitt är = ip-nummer 217.210.122.60 tänkte bara se om de kan vara någon här runtomkring kan man se de på ip nummret? Mvh |
|
Varför frågar du det i denna tråd? |
|
bmw,m3 |
sorry kollade fel. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.