|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Min kupe flläkt att har börjat morra samt vägrar ibland att starta.har man väl fått igång fläkten så låter den bra efter ett tag.Typiskt.Har precis åtgätdat en lödning fläktstyrningskortet för att få den att gå på alla varavtal (klima) sökte inlägg och fann instruktioner på har man får ut fläkten på E34.Finns det nån hemsida som visar detta med bilder?Kan man byta bara lagrena som sitter på axeln kanske?. mvh Erik | |
|
Det är förmodligen kollektorn och kolen som behöver en översyn. Ta med en till en bilelektrisk firma, de kan säkert hjälpa dig. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok.Om jag plockar ut den så kommer jag definitivt öppna den för att se vad som egentligen är fel.Ska kolla upp kolet och kollektorn. Nu har den faktiskt startat två dagar i rad.Har också fått tipset att byta kupefiltret eftersom det verkar vara igensatt.Tar en stund att få in bra med varmluft i bilen även fast motorn är varm.Antar att fläkten får jobba hårdare när filtret är igensatt. mvh Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.