|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Det låter som om dina sommardäck är rätt hala! Sen väger nog corollan nästan hälften av en E38. |
|
|
En större massa har en större "tröghetskraft" (vad det nu kallas för, länge sen man gick skola... :)) --- Min bil: Länk |
|
| Min är avställd i jakt på garage. | |
|
avställd sedan länge, leter efter vettigare garage än vad jag har just nu. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Jag har nu ställt av min sjua för vintern, tog en riktig genomgång med tvättsvampen idag på eftermiddagen och körde den sedan riktigt genomvarm. Sedan in i garaget för att 10 minuter senare börja snöa. Det är timing det:) Mvh en lite sorgsen Fabbe som redan nu VÄNTAR efter våren. |
|
| skulle aldrig ställa av e32:an, då den gör sig bäst på vintern.. roligare och skönare vinterbil får man leta efter.. | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Alla 3 avställda för tillfället. Behöver ingen bil just nu och står bruksbilen(E23an) på slukar den bara onödiga pengar anser jag så den får vila. I övrigt ställs endast E32an och E38an på runt mars/april nån gång. Försöker köra då&då nån gång i månaden så de inte surar igen heltohållet men är väl dålig på det, de står mest... |
| Hela året runt. Bara att vara noga med tvättar och underhåll:) | |
|
Har nyss skaffat en 740 D .... tanken är att använda den hela året. Har inte hunnit testa värmen så mycket ännu då det endast varit 16 grader som kallast. Men hittils är jag nöjd. //Jan-Egil |
|
| ingen avställning här inte, för skön och rolig bil att köra på vintern med för att ställa av den, dock så skrotade jag ena hörnet av front kofångaren mot en isklimp på vägen förra veckan grrrr. | |
| Jag kör bara min e38 på vintern, men är noga med att tvätta och sköta om den. Den har precis fått en ny lack. :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.