|
|
|
|---|---|
|
Är det inte så här säsongen ska avslutas? :-/ Länk //Ticco www.ticco.com | |
| Va tråkigt att höra... | |
| Var ju verkligen synd de =/ | |
|
Jo visst är det, men jag har iaf. haft jäkligt kul! //Ticco www.ticco.com |
|
|
Surt... Kan du inte ta med dig bilen dit du skall flytta då? Både du och alla här inne på forumet vet ju att suget efter en E30 kommer att bli för stort så du kommer ändå att köpa en ny inom högst 1 månad :) --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Gjorde likadant... "imon ska jag ställa ner laddet" självkart så sprack blocket påväg till jobbe... jaja... Tegheim goes triple |
|
|
Usch så tråkigt!! |
|
|
deejaywasp: Nja, lite lång väg... Shanghai! //Ticco www.ticco.com |
|
|
Det vart trist Ticco! fasen jag såg din kärra senast i fredags vid odinsplatsen, då såg den hel och fin ut... :) Vad blir det nästa år? //Thörn "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
|
Ja det var i fredags det :) jag bor där nu. Som jag skrev ovanför så ska jag flytta så det blir inget bygge nästa år. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Bor också vid Odinsplatsen, hade vart coolt med 2st E30 turbos vid Stampen, min e färdig till våren. Skall du flytta till Shanghai!? China? Är det ngt med SKF? Nog för att det är jusste i Asien.. skall själv iväg till Thailand/Malaysia/Indonesien en månad till jul (har gått och blivit klimatflykting..) Tjabba//Thörn "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
|
Turbovulc: Shanghai i Kina, japp. Nej, det har inget med SKF att göra. //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.