|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är på jakt efter svrta tygmattor till min cab. Den har M-Tech II paket så jag funderar på om man skulle ha mattor med M emblem på. Har bara ett litet problem och det är att hitta dem...Någon som vet var man kan finna dem. Nu är den avställd och står i garaget och väntar på våren... :-( /Mikael | |
|
hade det på min förra kärra, kan inte rekommendera dessa mattor. plastmattorna är mer praktiska. men annars har vel bmw dessa mattor? |
|
|
Ett bra tips är som sagt bmw. Gummimattorna är ju inte så kul men kan vara bra och lätt att hålla rena på vintern. |
|
|
Nu är det ju som jag skrev att den är inställd i garaget under vintern så jag letar inte efter gummimattor. Ser inte ut som om det är några som använder tygmattor ;-) BMW har mattor men dom är helt svarta och jag funderade om något hittat några som var med M emblem på eller några andra snygga "tygmattor". /Mikael |
|
|
De finns här Länk måtter eller hos din närmaste bmwåterförsäljare. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Tack frö ett precis och bra svar. Har precis sicket iväg en prisförfrågan. Ska nog passa på att beställa en belyst växelspakskonpp också... /Mikael |
|
|
Priset är danska kr excl moms. så om du gångrar med 1.25 samt 1.20 så får du ett korrekt pris. i de här fallet rör de sig om: 595 kr + frakt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.