AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
538

318is Coupe E36 -93 - Lite frågor

ju
20
ju-jo
318is Coupé -93
Nu blev det äntligen en BMW och en 318 is Coupe från 93. Jag har en hel del undringar kring bilen och eftersom min kunskap kring BMW och bilar är ganska standard tänkte jag belasta Er med mina funderingar... :)

Var får jag tag i baklampor med vita blinkers? Verkar som att det finns många olika modeller, vad rekommenderas? Kostnad?

I mittkonsollen har jag en orginal kassettbandshållare. Är det ngn som vet vad som egentligen skall sitta där? Om jag tar bort den så blir det mest ett tomt hål...

Något tips på bra rengöring för skinnklädseln? Har vit/grå-klädsel. Bör denna behandlas med ngt medel?

Var får jag tag i snygga textilmattor? Gärna med BMW-loga? Kostnad?

Tack på förhand! Jag hade säkert kunnat hitta svar på det mesta på nätet men jag chansar på att få lite hjälp här! :)

//Jocke
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Hittade kopior på blocket för 1250:- lite tveksamt passform om man är pedantiskt men dom ser mkt bra ut.

Kassettfacket är original och om du inte hade det så skulle just det hålet vara tomt.

Rengör först med varmt vatten och något lämpligt medel sen bara att smörja in med fett så slipper du torrsprickor..

Textil mattor finns på Karlsson.se i Morgongåva för 49:- med BMW logga =) ..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.