|
|
|
|---|---|
| skulle vilja se lite bilder på oranga e30,så om nån kan lägga upp en länk???? | |
|
Länk Brutal dansk bil. Motor med dubbelturbo :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Du får titta på min eftervintern :) Annars är den här rätt mumsig. Länk och Länk --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Lackerar är oseriös och drygar sig... Han skadade ögat och skulle låta ett annat företag få jobbet bla blA.... Men ingen hör av sig osv... Börjar bli ont om tid nu... Fattar inte att det ska vara så jäkla svårt att få tag på någon som lackar.... Men förutom det så funkar det skapligt... Fanns mycket med otrevlig rost under kjolarna :) Jag fattar inte varför han som lackade bilen pippigul gjorde det i över huvudtaget när han inte redde ut det... Det enda som var avplockat när han lackade verkar vara framspoilern... Jag kan ge mig fan på att bilen var ass fräsch innan han lackade den... Bakskärmarna är FETT uppspacklade det är dock snyggt gjort surt bara att jag hade vitt-snor i en vecka efter jag hade lagat rost :) inredning är ialla fall så gott som klar.... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
deejaywasp: Du har möjligtvis inte några bilder på projektet på nån sida? Alltid kul att se lite sådana. Har du köpt ny klädsel eller fått uppsytt? ///BMW - Was sonst! |
|
|
Har tyvärr ingen kamera..... Jag har en flickvän som kan sy :) Fett med svart och orange skinn/galoon klädsel... Jävlar vad man börjar bli trött på att spänna skinn :) * lät lite dumt * --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
| ha ha låter som du har haft oflyt med lackare synd att du bor så långt ner i landet anars hadde jag kunat göra jobbet för en peng =)men men hopas att du hittar en seriös lackare | |
|
Tack :) --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
| ska du måla din e30 orange djwasp????????vilken orange isåfall?? | |
|
fast325t vad tar du för o lacka en hel bil då ? har du msn så ada mej tobbeb85@hotmail.com eller icq 122932874 |
|
| ja vad ska man säga det beror på hur bilen ser ut (rost buklor mm) men runda slängar 10-15k för en hellack | |
| JUST UPDATING | |
| hello....finns det inte fler oranga e30 i världen som har fastnat på en bild????? | |
|
DSC01211 B-M-W |
|
|
NÄÄ nu blev de galet hur f*n gjorde man om man ska lägga upp en bild man har på datorn i ett en sån här tråd??? B-M-W |
|
|
C:\Documents and Settings\All Users\Dokument\jonas mapp\bilder\blandat B-M-W |
|
|
C:\Documents and Settings\All Users\Dokument\jonas mapp\bilder\blandat\DSC01211.jpg B-M-W |
|
|
f*n jag får ju inte upp bilden ju! hehe B-M-W |
|
|
Jpn: Du måste lägga upp bilden på en server någonstans och länka dit. Det går inte att ta sökvägen till bilden på din dator. ///BMW - Was sonst! |
|
|
k1mzo: Det fixar sig..... Fick tag en annan seriös lackfirma istället.... Bilen står nu på bilkärran och jag ska köra dit den om 2 timmar.... Indredningen är ialla fall så gottt som klar.... fanatic: Japp orange...... typ så hät Länk med.... ehhh... vita 17" fälgar :) Man måste vara modig för att göra nåt liknande kan jag säga :) --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
| Är väl bara att söka på google? Hittade några stycken när jag sökte | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.