|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Bra spion som kommer så nära ritningarna, kanske en insider? | |
|
Typiskt Bangledesign! /A |
|
|
Han ritade den precis innan han fick nytt jobb;-) /A |
|
|
Kan ju var sonen som fått tag i pennan också, dagisfröken är spionen! |
|
|
Visst johankall, det grundar sig i SUV-rasism från autopowers sida... |
|
|
SUV rasism ja.. det är just vad det är:-) Som jag uppfattat det så är ägarna av X5 i norge och sverige väldigt upptagna av bilar. Då i form av utrustning, småproblem och modifisering. Det har ju snart funnits X serie i 5 år, så det börjar verkligen bli en överkomlig bil oxå. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Och snart kommer X6:an Länk /A |
|
|
sigdarve: Jepp, sponsrad av Michelin:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
| Nå? Ingen i crew som som tycker det varit fint med X forum? :-) | |
|
X:are Länk |
|
|
För att slå 2 flugor i en smäll (så att säga) kan man kalla forumet för Arkiv X... och ha med X5 och X3... Uhumm... Inte jätteroligt jag vet men jag försökte iaf ;) Jag är ännu en med intresse för ett X5 forum iaf då jag lite spontant letar efter ett lämpligt objekt. Gärna från Tyskland. |
|
| Vem förlorar på ett X-forum? Alla borde vinna, även Autopower om man inte vill tappa folk till andra sidor, men intresset verkar inte så stort..? | |
|
X-serien har ju funnits nu snart i 5år och 1-serien hann ju knappt komma ut innan det ploppade upp ett forum. X5world är överlägset det bästa ICKE Svenska nu... |
|
|
Precis! Det finns bra många fler X-ägare här än 1-serie ägare! Undrar hur man resonerar egentligen? /A |
|
|
Har varit lite frånvarande en längre tid men sist jag skrev ville jag också ha ett avdelning för X:or men äntligen är det fler som vill. Största problemet är att jag ska lägga ut annons på min bil i dagarna så då sket det ju sig ändå för min del..... kommer säkert en sida samma dag som jag säljer bilen. /J |
|
|
jä-la spån man är.... såg efter inlägget att x-forum redan har dykt upp. Sorry att jag orsakade ett onödigt inlägg. /J |
|
|
Va Kul att X-forum nu har dykt upp! Vi får tacka crew personalen! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Tack tack, märkte inte att det hade kommit förnst aalto skrev och man fick ett mail om att det fanns ett nytt inlägg... |
|
|
Nu blev jag lycklig iallafall:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.