|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Nu har ju tillochmed 1 serien fått ett forum med bara en modellserie? Vi älskade X3 och X5 ägare måste ju får känna oss lite speciella oxå?:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Ja, det vore på tiden, ffa då antalet X3 ägare ökat med 100 % sedan i förrgår :-) (från 1 till 2 st) /A |
|
|
På touringklubbens forum finns det för både E53 och E83. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Som nybliven x3 ägare kan jag bara instämma. | |
|
Rob1, välkommen:-) Ja, men nu är vi ju 4 st i den här tråden redan?:-) Nån fler som vill med på listan? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Det är klart att jag pushar för ett X-forum! (utan att ha nån) =)) Mvh |
|
|
Ett speciellt X-forum skulle ju inte vara dumt som sagt... Börjar ju bli några x3/x5 användare här på forumet! /Oskar - Team x3 ;-) |
|
| finns en amerikansk motsvarighet Länk | |
|
Jag vet, har hängt där sedan i somras. Här är ett annat, Länk /Anders |
|
|
Jepp, og så har vi Länk , men jag tycker ändå att vi borde får en egen sektion här, nu när 1 serien kommit också. Eller? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Folket kräver ett X-forum... Alla X-trådar förefalla hamna under alla forum och vi blir en splittra flock X-ägare. |
|
|
Som sagt, touringklubben har för er oxå. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Problemet är bara att det verkar svårt att få ngn riktig fart på touringklubbens forum. /A |
|
|
Sant, men någon måste ju börja. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag har försökt;-) /A |
|
|
Finns det överhuvudtaget någon som äger en 1-serie här på forumet? //Player |
|
| SAV, SUV osv. mobben ligger i blodet hos Svea ;) | |
|
Jga skulle också gärna se att det bildas ett separat X3/X5-forum här på autopower. Jag använder idag mest de olika amerikanska forumen, men visst vore det kul med ett svenskt forum också eftersom man vill kunna stämma av lite lokalt med likasinnade ibland, och även om det redan finns ett par andra svenska forum tror jag att autopower snabbt skulle bli "riksledande". Yay: 1 Nay: 0 :-) |
|
|
Skulle man kunna tänka sig få en kommentar från Autopower-crew? Snälla!! /A |
|
| Är det någon av Er som har mejlat till Autopower och ställt frågan? | |
|
De har säkerligen läst denna tråden... 328án: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.