|
|
|
|---|---|
|
Alltså...antingen är jag dum i skallen, eller så är något trasigt.. Har Temp & klock "datorn" i min E36 , skulle ställa om klockan till vintertid idag, men utan framgång! Känner mig något korkad, blir inte klokare av att läsa TYSCHK instr bok! :-/ Visst ska jag trycka på "set" och sedan ändra tim resp min..? Men jag kan inte få något att ändras...gör jag något uppernbart fel? Har även provat att hålla inne "set" knappen länge...det enda som hände efter ca 20 sejunder var att displayerna fick spelet och lyste upp varenda symbol! Hilfe bitte.... | |
|
Jag skulle köpa en Schwensk instruktionsbok (100 spänn), kan ju komma till användning i övriga undringar oxå.... /Lazze Länk |
|
| Jag hade inte en BMW ÅF runt hörnet förstår du... ;) | |
|
Så här gör man på min. Tryck UHR till dess att texten "Uhrzeit eingeben" ("Ställ in klockslag") visas i vänster fönster och punkterna blickar. Ställ in klockan med hjälp av 1000-100-10-1 knapparna och tryck sedan Set/Res Inställning av klockslag och datum efter strömavbrott Siffrorna i klockan blinkar och i vänster fönster visas "Uhrzeit eingeben" -Ställ in klockslaget med siffertagenterna -Tryck på SET/RES. klockan startar I Vänster fönster visas "Datum eingeben" -Ställ in datum med siffertagenterna -Tryck på SET/RES -Bekräfta årtalet genom att trycka på SET/RES eller korrigera det med siffertagenterna och tryck därefter på SET/RES. Klart... MVH Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.