AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
560

Nedlåtande svar

Patte
Jag tycker att allt fler personer som ställer en fråga får nerlåtnade ton i svaren från dem personer som svarar, det är inte alls lika självklart att dom vet hur nått fungerar.. så i fortsättningen kan vi va lite snällare mot varandra för vi kör ju alla världens bästa bil...

vill ha nya 7-serien!
Håller med fullt ut.
Tonen har blivit både tråkig och aggresiv.

En riktig debatt är alltid trevlig, men vi
kan ju låta bli att klaga på folks kunskaper,
bilval etc..

Mvh

Alexander Fäldt
///320i -87
Ca
304
Carsten
BMW E36 325i Coupé -92
fullständig M-optik
Då har ni inte sett nivån på GTi-registret (VW)!!!!!

Mvh
Carsten
j_s
Hehe.. men vi vet ju alla vad det är för folk som föredrar VW-GTi'er :)

Vill ha nya 7-serien förresten? Blir billigare att köpa en S80 o montera njurar i fronten... dom ser ju likadana ut :(
Patte
555

Men BMW är ju BMW inte nån traktor ju =)

man vill ju köra ståndmässigt...

Fast en liten sak jag har reflekterat över är att bilaran blir bara mer o mer data snart tappar man ju hela begreppet kör känsla, en 325 E30 där finns det ju lite sånt..

Det man inte vet mår man inte dåligt av..
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag blev också arg idag. Arg över att somliga med välfyllda motorutrymmen klankar ned på mig som är ägare av minstingen Compact. Jag kan hålla med om att den är ett avhopp från BMW´s tradition, åtminstone i snikvarianten. Men jag har med BMW´s M-paket förädlat min bil till en synnerligen vacker sak. Ska det vara "finare" sedan att ha en decennier gammal rishög med fläskig motor???
Äh, varför bry sig om detta forum?

PowerKjell
Powerkjell:
Har (lite smått road) följt disskusionen om din Compact. Och jag håller med dig där.
Vad är problemet? Vissa verkar tro att det är tabu med ett "M" på något annat än de äkta M-bilarna. Om du beställer en individual-bil med M-optik så sitter det där M:et där (på sidolisterna) från fabrik (oavsett om det är en 316 eller en 540). Min 318i touring är utrustad med både optiken och chassiet, och då sitter de där små M:en där. Det är väl så BMW vill ha det...
Gör som DU vill och skit i andra (så länge du inte sätter på ett M3-emblem ;-)).

/Anders
M3 -87
B3 -95
318i -96
Bjudko
Min MGB hara bara 100 hästar :)

Fred broder

Snart 18...
MGB - 67:a
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.