AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
659

Är det basar vid golvet på min e34?

Precis framför dörren på innansidan sitter en bas på varsin sida... Jag tror att det är basar iaf för det känns så när man trycker på med basen på stereon så får jag basljud därifrån. Nu är frågan... Vad är detta för basar. Något värt att behålla?

Svara gärna fort:)
5,25" mellan register. Är inte så mkt värt att behålla :) Finns iof en modell som är gummiupphängda, dom kan vara bra att behålla.
nån som vet vad det är för högtalar-mått på den andra högtalarna i sedanen också?
Den vid instrumentpanelen? Det är en konstig ful högtalare :) Den är inte rund, går inte att förklara :P Men jag fick den till o va 2,7*3,5" ungefär. hehe
Just det, om det va dom i hatthyllan du mena är dom 5,25" dom med.
Jag har då 2,5" runda högtalare på instrumentbrädan i min E34:a...

____
Reach the door with a breath and a scream.
Ax
20
Axion62
535ci -89
b

Ax
20
Axion62
535ci -89
Beror inte det på vilket ljudpaket som beställdes vid leverans? Jag har ärligt talat ingen jävla aning vad det sitter sitter för ljud i min E34, det låter... sådär. Jag har beställt en baslåda för säkerhets skull :)
Vad fanns det för ljudpaket på den tiden? Stora, lilla, mellan? och framförallt, hur skall man kunna utreda vad som sitter i kärran?
jocke.

Min bil var/är utrustad med det största(?) paketet som innehöll 3 vägs system fram med basar i kickarna vid golvet, 2,5" på panelen och diskanter innanför backspeglarna. 2 vägs system bak, cd/rds radio med slutsteg i skuffen. Ingen CD växlare men det fanns säkert som tillval antar jag.

____
Reach the door with a breath and a scream.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.