|
|
|
|---|---|
|
. Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk | |
|
Blir nog en rolig bil :O) En väldedaljerad beskrivning och dokumentering av bygget! Hur hinner du skruva? :O) Verkar som sidan är ett heltidsjobb Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Sidan tar inte så mycket tid, kanske lägger 10min på sidan de dagar jag gör nått som kan va intressant att lägga ut... De var grunden till sidan som tog tid... Men det är rätt tight med tid när man pluggar... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
Jag är imponerad över engagemanget och noggranheten trots en (förmodligen, jag pluggar också...) begränsad budget. Riktigt kul att någon verkligen lägger ut ett bygge i dagboksform, inspirerande! /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Tyvärr så är det ju alltid problem med budgeten när man håller på med den här typen av projekt... Försöker göra allt så bra det går... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
ditt bygge ser bra ut...och jag tror det blir en jävligt häftig bil :) så jag lyckar till méd bygget :=) |
|
|
kul med dagbok blir kul o se när det e klart synd att sidan inte är vacker.. A-F Racing Länk |
|
|
Intressant bygge, har följt det till och från! Kommer att bli kul när du får ut kärran Izze! :) Besök föreningen SRC för laglig strippkörning! Länk |
|
| kul att sånna saker kan göras med hyffsat humana summor :). hur mycke beräknar du lägga ner på bygget exkl. själva inköpspriset för bilen? jag pluggar heltid och har 2 deltidsjobb och min ekonomi ligger precis på plus ;). kommer dock rasa i bott när stötdämpare ska inhandlas :(. | |
|
budgeten är inte officiell men kan säga att det är alldeles för dyrt att hålla på men bilbygge :) Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.