|
|
|
|---|---|
|
Håller på med ett motorbyte men får inte elen att stämma!!! Nån som har info, typ kopplings-schema??? | |
|
Stoppar du i en M20 325 motor eller? Samma som orginal motorn? bengan 2,7L M20 |
|
|
Jag har en 325-89 men motorn jag fått tag på är ifrån 88 så det är lite krångel!! |
|
Peter |
hello detta ska väl inte vålla några problem?? jag har själv en 88 med en 89:ans motor... vad är det med elen som inte klaffar då? ________________ www.strippen.ws |
|
Jag köpte bilen av en som höll med motorn och han pratade nåt om att inte insprutningen passade,så han har ju grejat med både styrbox och databox så det ser ju inte så kul ut,men det kanske inte e nåt större problem då? Skulle ändå behöva ett kopplings schema,underlättar lite |
|
Peter |
aannars kan du ju ta kabelstammen från den gamla motorn det borde funka... det är väl bara att plugga i kontakterna jorda och koppla till plus å gasa.. ;-) ________________ www.strippen.ws |
|
Så man behöver inte hålla på att härja inne i styrboxen då?? |
|
|
Ta alla prylar från den gamla motorn och sätt på den nya bör inte vara några problem. Lycka till. hjorten |
|
|
Tack så mycket. |
|
|
Spelar det nån roll om den är importerad?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.