|
|
|
|---|---|
| Har precis monterat mina nya röd-vita baklysen och upptäckte ett glapp på typ 3 mm vid vänster lykta, i ytterkant mot plåten. alltså om man tänker sig så långt ut till vänster man kan komma på lyktan. Det finns ju en tätningslist där, och mellan den och plåten är det alltså ett glapp. Är det vanligt med dålig passform på dessa eller vad kan detta bero på? Nån som har erfarenhet av detta? | |
|
jag tror att det är rätt ovanligt. Dem görs ju efter en form som är avgjutet på originalglaset. Jag skulle montera av den igen och jämföra mot originalet för att avgöra om det diffar nåt och i så fall reklamera. Hoppas att någon som själv har bytt kan oxå kommentera. det kan ju röra sig om någonting i återmonterings processen som du kan ha missat... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| jag köpte svarta ALTEZZA baklysen från usa, jag har fått för mig att dom är lite mindere än orginal det serut så i alla fall | |
|
Är de till rätt bil?? Jag antar att det kan skilja marginellt på bilar med det smala bakpartiet och bilar med den breda.. (innan faceliften alltså) /Caspar Länk |
|
| Ja, saken är den att högerlyktan sitter perfekt. Men nu har jag pratat med säljaren, och skall skicka tillbaka vänsterlyktan och få en ny. För en gångs skull har man göra med ett företag som har uppfattat vad ordet service betyder, inga konstigheter. Det är inte var dag... | |
| ja de är till rätt bil, de ser ut att vara ca 0,5 cm smalare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.