|
|
|
|---|---|
|
Jag har funderat att lacka min 325a matt svart går det att rolla den så det bli bra??? då skall ja göra det riktig seriöst ingen skit rollning någon som har gjort det o kanske har bilder?? /Johan | |
|
Varför inte spraya? kan ju inte misslyckas med det heller! ___Piff___ |
|
|
Menar du med burkar?? o faan många burkar i så fall eller med riktig lackerings spruta? |
|
|
hehe spruta så klart, burkar har man ju när man är ''liten'' o fixar mopeder :P kan ju köpen en billig skit eftersom det är skit svårt att misslyckas... öven om man misslyckas så behöver man bara slipa ner lite o lacka över stället utan att det syns!! ___Piff___ |
|
parolof |
prova en "jetstrykare", målade en Bubbla i min ungdom med en sån och servalack, vart inte så illa efter omständingheterna |
| Har rollat min 323 mattsvart, och det går att få bra om man är seriös... Använde mattsvart rostskyddsfärg och skumgummiroller. | |
| Ingen som har några bilder på det??? | |
|
matt svart ..nej tack.....då tar jag hellre matt blå ///325/// |
|
|
subarujohan, Jag kan ta några bilder och maila dig i helgen om du vill, dock är min bil ej seriöst målad :) |
|
| Ja gör det! | |
| Fixar det imorogn isf! | |
| Har provat att maila dig men mailet går inte fram... | |
AlpinaB6 |
johan va det inte du som hadde plogen?? Vad får du ut i hk o va kör du med för grejor i din silvriga BMW;) |
SpineKracker |
jonasjonas! kan du inte skicka en bild eller två till mig också!? MVH /PA E30, för att man vill. |
|
AlpinaB6... ja det är ja som har plogen! Vet inte va ja har haft i bmw i sommar men till nästa sommar är målet ca 450hk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.