|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Har sett en M Roadster med "MMM" i Karlstad. Passar perfekt tycker jag :) |
|
|
"TOPLEZZ" på en cab var riktigt bra tycker jag. Själv har jag varit riktgt sugen på att skaffa en egen skylt men e ändå lite tveksam. Tycker nackdelen att "alla" skulle känna igen en och komma ihåg en samt eventuell avundsjuka osv nog väger över. Gjorde jag en gång något dumt i trafiken så skulle folk komma ihåg mig i åratal, så känns det för mig. Kanske en fördom från min sida. |
|
|
"catch me" skulle sitta fint :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Har sett en vit Lotus Elise här i Sverige med enbart F1 på regskylten. Och även en t-gul-färgad 911 Speedster med regskylten JAEGUL. Om man kunde få texten spegelvänd vore det fräckt med GOAWAY, GETOUT, SODOFF och en förhoppning om att framförvarande tittar i backspegeln och följer enkla instruktioner. | |
|
F1 skylten rullar nunera på en M3'a.. Suck.. RESPEKT sitter på 911 turbo :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
magpie: eller "FLYTTA! " i spegelvänd text på fram skyllten och sedan "TACK" på skylten där bak :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Konstaterar att SAAB, Volvo , Jaguar och Renault m.fl. redan finns som personlig skylt. Men varför har ingen BMW? BMW123 finns.Är det så att vissa biltillverkare tillåter detta och andra inte, eller hur resonerar man? /A |
|
|
såg inte att diskussionen gällde z-forumet. Lägger ut den på den allmänna avdelningen istället! /A |
|
|
skylten BMW har säkert gått ut och ingen förlängde den så nu är ute igen. Annars vore det konstigt att nån tog BMW123 och bara BMW fanns. För resten: BMW123 är nog ingen personlig skylt. det följer ju den vanliga "naming convention" som svenska skyltar har. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.