AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
4.421

personlig reg-skylt

Sida 3 av 3
Har sett en M Roadster med "MMM" i Karlstad.
Passar perfekt tycker jag :)
"TOPLEZZ" på en cab var riktigt bra tycker jag.

Själv har jag varit riktgt sugen på att skaffa en egen skylt men e ändå lite tveksam. Tycker nackdelen att "alla" skulle känna igen en och komma ihåg en samt eventuell avundsjuka osv nog väger över. Gjorde jag en gång något dumt i trafiken så skulle folk komma ihåg mig i åratal, så känns det för mig.

Kanske en fördom från min sida.

"catch me" skulle sitta fint :-)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Har sett en vit Lotus Elise här i Sverige med enbart F1 på regskylten. Och även en t-gul-färgad 911 Speedster med regskylten JAEGUL. Om man kunde få texten spegelvänd vore det fräckt med GOAWAY, GETOUT, SODOFF och en förhoppning om att framförvarande tittar i backspegeln och följer enkla instruktioner.
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
F1 skylten rullar nunera på en M3'a.. Suck..

RESPEKT sitter på 911 turbo :-)

/Caspar
Bilen: Länk
Hemsa: Länk
magpie: eller "FLYTTA! " i spegelvänd text på fram skyllten och sedan "TACK" på skylten där bak :-)

____

Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Konstaterar att SAAB, Volvo , Jaguar och Renault m.fl. redan finns som personlig skylt. Men varför har ingen BMW? BMW123 finns.Är det så att vissa biltillverkare tillåter detta och andra inte, eller hur resonerar man?
/A
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
såg inte att diskussionen gällde z-forumet. Lägger ut den på den allmänna avdelningen istället!
/A
skylten BMW har säkert gått ut och ingen förlängde den så nu är ute igen. Annars vore det konstigt att nån tog BMW123 och bara BMW fanns. För resten: BMW123 är nog ingen personlig skylt. det följer ju den vanliga "naming convention" som svenska skyltar har.

____

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.