|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| 50:- i månaden alltså. Billigt! | |
|
Vadå kan man dela upp det i månadsbetalningar??? Svebba skulle ja ha... lätt! |
|
| Nej, man måste pynta 6 lakan på en gång. | |
| Okej... Synd ^^ | |
|
Här i London finns några unika skyltar till salu. Supply & demand gäller här och inga standardpriser. CAT 1 är till salu förresten, satt på en CLK-GTR tidigare. Utropspris 190.000.. Pund.. En man i kvarteret har "ROBBIE" på sin bentley continental, "6ZY" på sin Continental GT och "ROB 66" på sin SL 55:a. Intressant med tanke på att hans regnummer kostar mer än bilarna.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Mbolo: Hetter han Williams i efternamn eller..?? Acey: Planerar Du att leva länge??? 100år med bil.. ooopppsss, då kör man inte fort ofta :-) /Caspar Länk |
|
| Caspar: Jag räknade med en livstid på 18-78 år :) | |
|
Då blir det väl 36.000:- ??? om det är 6.000 per 10 år som Joon skriver. Same same but cheaper... Fast billigt är det ju inte... "HEJ DÅ" är tyvärr upptaget av en monstertrimmad Volvo 850... /Caspar Länk |
|
|
Jag eller vår familj har tre skyltar. RISKOK har jag... NINNAS har min mor... FETÅGO har min far på hästbussen... Har även haft KAMASA då min far sålde dessa verktyg innan. MVH Patrik |
|
| caspar: Mental vurpa ;) Nu blev det prisvärt ;) Men att bo i storstad räcker som risk för mig! | |
|
Caspar: inte hann tyvärr, även jag blev lite misstänksam och flög fram till bilen utanför Starbucks, likt en hormonstinn fjortis, för att få en glimt. Visar sig vara en 30- årig fastighets- tycoon istället. Lite tråkigare yrke kanske, men lika roliga bilar.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Ojdå, hann= han M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Sg för flera år sedan en fruktansvärd 993:A i chocklila- rosa som flög förbi på E4an. Regnumret var JAGAD, vilket var rätt kul, framförallt när han flög förbi. Kanske inte lika häftigt när man står still i en kö eller parkerad.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Såg en vit M3-E46 cab med vit hardtop i förrgår. På regskylten stod det ( F1 ). :) |
|
|
Ja anders han håller till där du och jag åker den bilen e så himla snygg! Jag älskar vita M-bilar! mums! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Anders: Jag har också sett den bilen några ggr.. men F1??!?! På en sur M3'a (jämfört med en F1 ÄR M3 sur)... Suck!! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| det är kanske Wirdheim som kör? då passar det :-) | |
|
Borde inte han köra en brittisk bil med kattlogga isf? :P Såg en phoenixgul M3 förra veckan med skylten [4 REAL], lite kaxig :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Maasten: borde inte en Renault R5 ha en sån skylt? det är väl AliG som myntat utrycket? | |
|
Det har du faktiskt rätt i! Ali G hade ju [RE5PECT] på sin R5:a, det funkar också :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.