|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vilka har det... exempel på vad man kan ha förutom sitt smeknamn Fidde. | |
|
tjejens pappa har en som säger "on tour" ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Har TOPLEZZ på M3caben vilket endast syftar på bilens taklöshet;). Fick iden från USA där dom ofta leker med ord på bilarnas reg skyltar, kommer dock inte på nå exempel nu. Länk |
|
|
Varför inte ANYTIME Mvh Dragolito |
|
|
Jag har haft min så pass längen så det snart är dax och förlänga den 1BJÖRN Jag tycker att man ska ha sitt förnamn, smeknamn eller efternamn.... Länk |
|
|
"BMW power" är väl inte helt fel? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z POWER Länk |
|
|
Får man ha 8 bokstäver? Är det inte 7 som är max. Finns en m3 som har MPOWER som regskylt. D e ju coolt=) Mvh David |
|
|
Det är 7 bokstäver som gäller nu, tidigare var det bara 6. Länk |
|
|
7 är max. man kan kolla om de är ledigt här Länk ZPOWER samt BMWPWR och BMWPOWR är ledigt. WENDTAN går precis in, och är ledigt :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jesus är oxå ledigt =) Länk |
|
|
I UK är det vanligt att man använder sig av siffror som påminer om bokstäver. så i PBMW en bil med reg: GOO4 BYE det står ju inte good bye men alla fattar ju. antar att "good" var redan taget. Själv skulle jag kunna tänka mig "swoosh..." ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Både Asken o Hasso är ledigt, vi borde nästan starta en insamling så att de kan få personliga skyltar. De finns o andra sidan andra i powercrew som minst är lika förtjänta av en personlig skylt. Tyvärr var både Tommie o Janne upptagna. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Är försäkringspremien dyrare med personligregskylt? Läste någon statistik (kanske tveksam eftersom jag tror det var på aftonbladet) att bilar med persregskylt oftare var utsatta för skadegörelse. Finns en Z4 i stan som har HOWUDNG :) |
|
|
Nja, möjligt att att det är större skadegörelse på en bil med personlig reg-skylt. De flesta vet ju att det kostar så pass mycket som 6 000:-, och många blir ju avis enbart av den anledningen att den som har skylten har 6 000:- till att bara slänga på en skylt. På vissa skyltar står det även ganska provosernade saker. Ska antingen ha FIDDE eller MKT EX (mycket exklusiv) ;) |
|
|
acey: Försäkringspremien påverkas inte av personligregskylt. Länk |
|
| Kommer säkert att göra i framtiden när FB försöker mjölka mer pengar. | |
|
Det kostar alltså 6.000 kr? Hur länge räckder den "prenumerationen" eller vad vi ska kalla det? För man måste förnya efter några år va? Vad kostar det då? Lika mycket? |
|
|
Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B: Tackar! 6.000 kr per 10 år alltså. |
|
| 60.000 för en livstid ungefär alltså. Dyrt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.