|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vore kul att se vilka som finns och vad som finns? rodge dodge | |
|
??? rodge dodge |
|
| Nej,, tyvärr.. finns inga kvar.. | |
|
----> Värmdö ///Jesper BMWCS #5494 |
|
Paap Reeder |
... min E28 går som en klocka. Bromma. MVH /// Paap R |
| En röd E28 med svarta skärmar vet jag rullar runt i södertälje.. det är nämligen min:=) | |
|
Några fler finns det väl? rodge dodge |
|
|
Finns många fler här ute på Värmdö, men dom som jag känner till hänger inte här på forumet. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| ...min rullar i Vasastan... | |
|
Btw. Hur länge har du bott i Länna/Skogås rodge? Har bott där i 8år fram tills i våras när jag flyttade ut hit. Har aldrig sett dina bilar rullat ute på vägarna där. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Flyttade hit i december förra året, bodde innan i kärrtorp... Men nu rullar åtminstone mina 2 E28:or här. Kommer tyvärr inte i håg men tror vi sågs på E28-träffen i kungens kurva va? rodge dodge |
|
|
jakobsberg................... svart m535i med trasigt avgas system.....tyvär...... ska fixas snart....... e28 rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Paap Reeder |
... kotsio! Köp mitt avgas reservsystem. Har för jäkligt trångt med alla prylar. 95%-ig bakre samt ett 50%- igt främre för totalt 700:-. Bara bolt on. Original med de större mellanrören. MVH /// Paap R |
|
Alpinvit helvetes maskin 528i... den e min Mvh Jonah |
|
| köpte min från sthlms trakten... | |
|
jag har en bor i sthlm bagarmossen tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!! |
|
|
rodge: Japp, vi träffades då :) Får bli en ny träff till våren tycker jag. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
paap reeder: jag behöver bara främre burken bara.. jag fiksa ett sportsystem när jag får råd... men jag behöver något som håller tills dess....... jag hör av via mejl... |
|
|
Jo en seriös träff till våren vore kul Jesper, om du tar tag i det nästa år??? rodge dodge |
|
|
Jag har en svart i Västerås, en bit från S-holm i och för sig..... |
|
| fin bil du har rodge...ser väldigt fräsch ut | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.