|
|
|
|---|---|
|
Länk kolla bakfälgen... Mvh Dragolito | |
Mberg |
skumt.. |
|
Jag skulle tro att de är något som används vid prestanda mätningar osv. Jag har sett liknande konstruktioner innnan. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
ingen som vet exakt?...är riktigt nyfiken :) Mvh Dragolito |
|
|
Tror på samma som wendtan... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Sedär, 2 kvalificerade gissningar av 2 ingenjörer. Med andra ord högst troligt :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Kan också vara en fälgbomb :) om tjuven försöker stjäla fälgarna så exploderar den i ansiktet! ett kvalificerat svar av en 22årig gynekolog :) Mvh Dragolito |
|
|
Fälgbomber borde man väl ha fram också...men de kanske är stulna;-) Okvalificerat inlägg av ingenjör /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Daa! Ingenjör är ju bara en beteckning för människor som måste läsa sig till det som vanligt folk redan förstår.... Som min far alltid sa. Själv tror jag det är en rökmaskin för folk som inte har råd att böörna! ;) Kvalificerad gissning av en äkta lagerslusk.... |
|
|
Jag tror faktiskt att det är ett ufo!!!! Skämt å sido så tror jag att det är en G-power manick :D Okvalificerad gissning av en aptrött lastbilschaffis :D // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
sER UT SOM ETT SÅNT DÄR INKOPPLINGSBART FRINAV oKVALIFICERAD GISSNING AV EN TRÖTT fOTOGRAF SOM HAR cAPSLOCKtANGENTEN InTRyckT Min bil Länk |
|
|
Kan det inte vara den man vrider upp när vill att bilen ska åka framåt? helt okvalificerad gissning... |
|
| Nej men är inte det det allra senaste? En energialstrande generator som inte stjäl effekt från motorn utan laddas upp av rotationskraften i hjulet med hjälp av hydrosonisk strålning?? ;-) | |
|
Carl L >> Nu var det ruggigt avancerat!! :) // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Från oinitierade källor så har BMW fått tillgång till ett gammalt SAAB patent och på så sätt kunnat revolutionera framdrivningen och samtidigt sparat in Vikt,Material och inte minst Pengar. Det vi ser är alltså den växellådslösa Bimern. Klumpen fungerar som Frihjul,variator och koppling. i bilen finns bara gas o broms numer. När man gasar så engageras en centrifugalkoppling,efterhand motorvarvet ökar så ändrar sej utväxlingen, när du släpper gasen och du åker på frihjul som på en gammal SAAB 2takt. Exakt hur det funkar är hemligt än så länge men vi har sett många såna bilar på testbanorna i Arjeplog. Kom bara ihåg..Ni har inte hört det från mej.:-) Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.