|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Hade finanserna tillåtit hade jag torskat på en E38 för dryga 4000EUR - men tyvärr, eller tack och lov, är siktet inställt på en E32. Jag kan inte få bort tankarna från en sjukt naken, manuell 730i med eftermonterat bling-bling. :) Gärna halvovala fetfälgar med åretruntdäck. Gärna utan skinn, där någon mätarskruvande overallklädd skojare skitat ner plyschen till djupet med verkstadssmuts. Skönt fransig skinnratt hoppas man på. Härliga fuktfläckar runt takluckans kanter. Vet någon mycket om motorn i en 730i? Kan jag hoppas på skönt M40-tick tro? :) |
|
| Lastbilsregga en 725tds. Självklart taxikörd i 65000 mil... *grubbla* | |
|
här har jag det perfekta objektet.. Länk Notera skärmblinkersen! :) |
|
|
Golddigger, bästa förslaget hitintills! erc, 3 liters sexan från 80-talet har också en topp som kräver skötsel, kanske inte lika illa som med M40. Med största sannolikhet så kommer du få uppleva ljudet av sliten kam! |
|
|
Silly Bear, Inte alls. :) Men jag är så förbaskat förbryllad av bilimportkulten och dreglat i DAZ-kataloger sedan EU-inträdet. Tycker i princip att det är min skyldighet att införskaffa mig erfarenheterna. Vad det gäller pengar talar vi ju om vad en charter till Turkiet kostar under semesterperioden. Tid - tja, under semesterperioden finns det ju sånt. |
|
| Hmm... Länk | |
| Mängel, Festpreis ! ! He, he... | |
| erc, där du har du ju M40-ticket i alla fall! | |
|
Häftigare att leta fram en 7-serie som är lagom nedsjunken. Golddiggers förslag ser lovande ut. Mätarn har säkert stannat på de magiska 29.... milen. Mvh Johan |
|
|
En oumbärlig parlör i sammanhanget: BMW-Knüller schnäppchen Festpreis Mängel vollausstattung Nur Händlerabgabe oder Export !! (GOVORIM PO RUSSSKI) ABHOLPREIS - ZUM AUSSCHLACHTEN ODER HERRICHTEN - OHNE GARANTIE |
|
| Hittat nåt lik än? :) | |
| Tog planerna slut?? | |
| Dessvärre... En smärre försening på grund av byte av sambo etc. :) En sak är positiv med att tiden gått - det finns ÄN mer vansinniga tänkbara objekt. Vet inte när det kan bli av - men möjligen under sen vår. Behövde köpa durkslag och sånt för pengarna sist. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.