|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
jag vet att Z3 Magnus har en hemsida med bl.annat gör det själv tips och nyligen överaskade Caspar som IT-guru. Men vilka fler? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
| Vi har ju FX:s skvallerforum för oss Z-ägare: www.z4.se | |
|
Jag. Länk nedan. Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
| klart man har :-) Länk | |
|
540iS: din bil är riktigt spännande! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
540is! Noterade att på din hemsida så står din bil på en av bilderna vid en pump med specialbränsle... BERÄTTA!! Vad är det? Högre oktan? Var isåfall kan man tanka det? Tack på förhand! =) /Björn Markholm |
|
| bmxbjorn: Det står att det är etanol. Inget du slår i din egna bil (såvida den inte är etanol driven :) | |
|
Ja visst tusan står det etanol. Där fick jag för jag inte använder mina glasögon... *snyft* Trodde det fanns racebränsle hos Björnen. För visst är det Preem? Tack för det snabba svaret! /Björn Markholm |
|
|
bmxbjörn: du kan beskåda just denna pump på självservice Preem station på bottenvåningen av bilsportgaraget i Solna. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ja, låtom oss vallfärda till denna pump! Kanske ska förlägga nästa Z-träff där? :D Tomas: Se till att regga dig på forumet på z4.se! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
328-Johan: Är det bara jag som inte hittar något under "gallery/clips" på din snygga sida, eller har Du inte kommit så långt? // Månsson |
|
|
Månsson: Det är slappa jag som inte har orkat komplettera galleriet än. Har bokstavligt talat 1000-tals bilder och har valt ut kanske 50 riktigt bra som SKA in snarast. Jobbar alldeles för mkt nu :\ Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
Hej... låter ju smått roligt att titta på pumpen. Ska ta en sväng förbi där nästa helg när jag paserar huvudstaden. =) Någon som vet var man kan tanka högoktanig bensin? /Björn Markholm |
|
| LOL ! - ne mitt "specialbränsle" blandar jag själv .... | |
|
bmxbjorn: lustigt nog så läste jag att K-rauta har högoktanigt. Dock "på burk" och inte i pump. 328-Johan: din sida är extremt välgjord. är du webdesigner? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever!: Nainai jag e bara glad amatör, har gjort ett par sidor till företag och har kanske ett öga för färg och formgivning (Z3 Coupé-ägare *host*) :) Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
| Tackar tackar, & mer blir det :-) | |
|
Håller på med en! // Pantzare |
|
|
pantzare: har du nån beta sajt man kan få provtitta? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c: inte för tillfället men kan iof lägga upp en, men det blir senare idag för nu är ja på jobbet! // Pantzare |
|
|
vad hostar ni era sidor? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.