|
|
|
|---|---|
|
Nu har det slitits bakhjul och då antar jag att det är dags för hjulinställning... men eftersom bara bakhjulen snedslitits, behöver jag då göra en hjulinstälning på alla hjul? Har bytit hjullager bak så jag antar att det har ett finger med i leken då... Vart är det billigt för mig att göra en hjulinställning? Ringde en snubbe förut som skulle ha 1500kr för hjulinställning runt om... tyckte det var dyrt men jag vet inte...? Jag bor i Fagersta... ganska nära till Västerås, Avesta och Ludvika som närmaste städer... | |
|
1500kr låter lite för dyrt. Ja vet att priserna ligger runt 1000 lappen här i sthlm men priserna kanske är något mer pressade här. ///Schumi |
|
|
350:- Betalde jag för hjulinställning. Detta var dock i Kävlinge i Skåne. Både 1500:- och 1000:- framstår därför som rena ockerpriser. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
De kostar 1500 kr för en 4hjuls inställning på bmw för en E46a. Hos någon lokal däcksnubbe så borde de inte kosta mer än 500-700 kr. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det va på däckfirman som dom skulle ha 1500kr... dom sa att det va jättesvårt på en E36 (325 som jag har) och att det var så många inställningar och procedurer som skulle göras... 350kr skulle vara trevligt för en 4-hjulsinställning. |
|
| Brukar kosta kring 500-lappen hos däckverkstäder, så ring runt. | |
| Ska ringa runt nu och höra... | |
| 900kr är det billigaste jag hittat här... *suckar* | |
|
Jag ska in med 523:an till Örby Gummi i morgon för en 4-hjulsinställning. Mellan 700-900 kommer det att kosta beroende på hur mycket som måste göras. /J |
|
|
fick pris på 600 kr för 4-hjulsinställning på min e36, sen när jag åkte in för att göra inställningen hade jag haft sönder en bricka när jag skruva ihop bakvagnen så det gick inte att justera :( skall göra en till våren istället... 500 kr är väl rätt så normalt för framvagn, 4-hjuls kostar lite mer, men så mycket som 1000 kr ger jag inte, max 800 MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.