|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW fan Kan någon bekräfta att baksätet på E30 cab är smalare än coupen. Mao man kan inte stoppa in en inredning från coupén. Är det andra inredningsdetaljer som skiljer mellan cab och coupé? Tack för en bra sajt Berg | |
|
Välkommen till forumet! Ja, baksätet är smalare. Allt bakom B-stolpen är annorlunda, möjligen är nackskydden samma. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Panzerberg: söker du en inreding till e30 cab? isåfall har jag en till salu om du är intresserad. Det är som Erikw säger allt bakom b-stolpen är annorlunda, smalare säte, annan utforming på klädseln på sidorna. Vänligen Magnus |
|
|
Visst jag är intresserad av en inredning. Vad är det du har för något? Berg |
|
|
Jag försökte maila till dig men det funkade inte. Den är beige skottskrutig stolar fram och baksäte. Bra skick. 1000:- Klicka på mitt användarnamn så kan du skicka ett mail om det är intressant. Mvh Magnus "Your Toyota is not fantastic" |
|
|
Hej jag kan inte heller maila dig. Jag är intresserad. Har du några bilder? Är det Recaros sportstolar? Du kan maila mig på rickard.berg@tridentnav.se Berg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.