|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har läst som faan på forumet med blir ändå inte riktigt klok. Tror den heter Thermo top Z/C i min 540. Hur som helst, när jag startar den med fjärren så går nån "fläkt" igång men mer händer inte, fläkten stannar automatiskt efter ca 2 min.Har mätt på batteriet då fläkten går o spänningen ligger på ca 12.3 V, vilket inte borde vara nåt problem då det enligt Webasto ligger ett underspänningsskydd på 10.5 V. Jag antar att det bara är o lämna in skiten på BMW, för att komma åt Webaston verkar ju vara ett pyssel då den verkar sitta innanför vänster framskärm. Tänkte jag i alla fall skulle kolla säkringarna innan jag lämnar in den men vart i he.... sitter dem???? Dessutom läste jag något om nån "error lock" o reset av denna, kan det avra så att något måste resetas?. Tacksam för tips......... Tommy | |
Jorand |
Samma strul för mig.. Har tyvärr dålig erfarenhet av bensinvärmare från tidigare bilar. Har haft 3st varav en ny till Volvo V70 och alla har strulat och lagt av. Valde istället att montera en hederlig motorvärmare.. //Cosmai |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.