|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
åter till 'rubriken' ;) vem kan trolla fram -reg.nrt.- till den skvaddade M5touring (om det nu var en) ? M5touring register |
|
|
Jag har också kollat saken en smula, man är ju intresserad av att veta om delkaskon går upp till nästa år :) Bl a hört med fotografen till bilden i Wighsnews, men ingen nummerskylt syns på hans bilder heller, konstigt nog. Möjligheten är ju annars inte obefintlig att det är exempelvis en kittad 525:a, en och annan kontrastlackad icke-M5 brukar ju synas på annonsmarknaderna med jämna mellanrum. Mvh /Janne |
|
|
för det första är det en M5 touring diamantsvart. bilen var inte stulen och ska inte skrotas utan ska repareras. förarern i bilen var INGEN RÅNARE ELLER KNARKLANGARE utan det var en vanlig jävla smitning från en fortkörning som slutade i en krock MED en pundare!!!!! |
|
|
Hoppas du spöade pundaren lite grann ;) Min: Länk |
|
| nej tyvärr blev han rätt dålig ändå.... man ska inte åka micra! | |
|
"..det var en vanlig jävla smitning från en fortkörning..." :-) Hur gick det med smitningen innan pundaren dök upp? Flåklypa |
|
|
m5-touring- Vill du inte gå med i touring klubben? he he ... - H U M A N R A G E - |
|
|
flykåpa: jodå den gick bra tills han körde ut framför.... dandelue: nej tack |
|
|
flykåpa: jag brukar åka i ringar runt dom i vanliga fall! |
|
|
m5_touring: Du va en rolig prick, du:) Hoppas du fixar bilen. Micke K. Länk |
|
|
Själv skulle jag aldrig våga utmana en polisbil på allmän väg eftersom det är så lätt att hamna bakom framförvarande trafik.... Flåklypa |
|
|
Om man själv kör bil alltså... Flåklypa |
|
|
Om du inte var på väg att råna något varför hade du då spanska ryttare i bilen? Eller är det en fabrikation från media för att göra storyn roligare? /Christofer |
|
|
hubbe325: äää de e options från bmw........... den e fullutrustad med alla tänkbara tillbehör......... |
|
|
James Bond Edition:) Micke K. Länk |
|
hampe m3 |
hahahahahaha, man lär ju behöva ha en del is i magen å inte bli för het på gröten om man blir jagad, själv så skulle ja inte fixa det, om det va så att dom låg nära i hasorn. |
| hahaha, just det det ger ju fullutrustad en ny innebörd. Förresten "det var en vanlig jävla smitning från en fortkörning" ännu mer hahaha. Vanlig smitning, hehe, jo det gör man ju varje dag:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.