|
|
|
|---|---|
|
Måste byta kylare på pärlan. Läcker i skarven mellan själva kylaren och expansionskärlet. Har bytt o-ringarna på exp.kärlet utan skillnad. Var köper billigast en schysst kylare? BMW orginal är lite väl saftigt dyra. Skroten kanske, vågar man det? | |
| kompletterande fråga: passar en kylare från en TDS min bil eller måste det vara från en bensinare, manuell med AC för att det ska synca? | |
|
Jag köpte här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Var det schyssta prylar då? Bra pris faktiskt. | |
|
ja det är det vi köper alla kylare där till vårat företag, dom kan rep din med. MVH Jonas |
|
|
Ja, den ser bra ut fungerar perfekt. Dessutom trevlig personal. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Låter bra, mailade dom. Reparera min blir svårt pga avståndet men det var bra pris på kylare inkl moms och frakt 2475:-. På skroten vill dom ha 1000:- å då är den inte ens provtryckt: "jo den ser jättefin ut" sa dom, det gör min med men läcker som ett såll :-) | |
| Så dumt att påstå att den ser fin ut.Nästan alla alu kyl ser ju fina ut hur gamla dom än är.Mitt var också fint utvändigt men var totalt igensatt på insidan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.