AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
743

Betala med kreditkort hos schmiedmann?

M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Är det nån som har betalat med kreditkort hos Länk eller har ni bara använt förskottsinbetalning när ni beställt där ifrån.
Om,funkar det bra eller inte?
Om jag ska beställa tex grejor som kostar 2887:- danska kroner,med moms blir det 3609:- med frakt och allt.
Alltså 4428:- i Svenska pengar,så behöver jag bara se till att det finns på mitt konto så drar dom det.
Eller är det något jag glömt?

"Riktiga män luktar diesel"
Ras.mus
Ser att du bor i norra sverige... De har ju öppnat en ny butik i köpenhamn nu så vi som bor i skåne kan ju åka över o handla numera! Kostar förstås drygt 500 för bron men skillnaden på det och 3609-2887 = 722 dkk = över 900:- i frakt är ju ganska stor! Dessutom får man en lite tur och får grejorna direkt i handen...

MEN, som sagt, kreditkort använde jag när jag handlade där för ett år sen. funkade fint. Se bara till så där är 5% extra på kontot, de kan lägga till för växling osv...
har du adress till affären?
bor också i sveriges skåne. ;)
Marcus:
Länk

Busenkelt att hitta dit.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Rasmus:
Kanske skrev lite otydligt,frakten kostar inte 900:-
Delarna kostar 2699:-dkk
frakt kostar 179:-dkk
Och momsen blir 722:-dkk
+ emballage kostnader 9:-dkk.
Totalt alltså 3609:-dkk vilket borde bli 4428:-sek

"Riktiga män luktar diesel"
Ras.mus
okej, då var det ju vettigare..

Jag kollade på bromsskivor häromdagen och det blir typ 2-300:- billigare att köra in och hämta dem själv för mig! otroligt...
Ras.mus
Mankanske skulle köra över några stycken nån dag.. De har ett 10-turs-kort för 1680:-, alltså 336:- per ekipage tur o retur. Mot 560 ordinariepris.

Konstigt att de inte har ett lågt fast pris istället för sånt här trams, det är ju ändå staten som fått stå för kulorna (eller ja, lånet) för byggandet!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Då är det väl bättre att packa ihop sig 5 å 5 i bilarna istället för att åka i 10 bilar, eller?

/Christofer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.