AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.550

akta er för den bilen.

Ez
250
Ezi
BMW M3 E92 -08
AUDI S5 4,2Q -10
Hej!

Har varit i Tyskland i helgen och då passade jag på att titta på den här BMW.

Kan bara säga gå inte nära den här firman.

Bilen ser bra ut innan man kommer nära den. 18" bra i lacken, nya däck osv.

Men det finns en stor repa från bakskärmen till framdörren. Enligt säljaren så har det hänt 2 dagar innan jag kom och det värsta är att jag pratade med honom en dag innan.

Sedan är glaset på m3 speglarna borta som han skulle fixa om jag köper bilen. Fönster motorerna låter förskräckligt.

Sedan öppande man motorhuvet och då ser man att bilen har varit krockad. Klima funkar ej måste fyllas på enl honom. Det enda han pratade om var avgassystemt som kostar 2000 euro osv.

Ju sedan sa han att serviceboken kan han skicka med posten och då sa jag att då kan jag skicka pengarna också. Då blev han vansining på mig.

Jag har varit i tyskland några gånger och så har jag fått så dålig erfarenhet att det inte är sant.

Ju går man in på BMW då hittar man massa finna bilar men de kostar lika mycket som i Sverige.

Länk
?? Vad förväntar du dig av en firma vars bilar kostar mellan 500 - 3000 Euro ??
to
708
toby 2001
Bmw Z4 3,0 2003
Synd att behöva åka hem tomhänt, bilen såg ju bra ut på bilderna! ;o) Men det finns ju gott om andra bilar till salu!

///Tobbe

Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Ezi//

Även jag åkte till Tyskland i våras utan att köpa någon bil. Importvågen av BMW till Sverige har gjort att man kan hitta lika billiga och fina bilar här. Tyska börsen var attraktiv för 4,5 år sedan, men så är inte fallet längre.

Hittade min 323i i Sthlm med bättre pris och skick än de bilarna jag tittade på när jag var i Tyskland.

------
Länk
Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Man får vad man betalar för. Var bra att du granskade objektet och kan tipsaså andra inte köper bilen.
Asken
Man får väl en vink om bilarna av firma namnet har dålig erfarenhet av nytyskarnas bilfirmor.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.