|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det nån som tycker om färgkombinationen på e36-touringen som annonseras här på börsen.....lilametalic viola/blåskinn??....klar pimpvarning?? hade jag kunnat hade jag lagt till länken... | |
|
Menar du denna? Länk Länk |
|
|
Jadu, inte är den vacker! ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Grrrr! :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
=P Länk |
|
| Ja...det är den jag menar...vem köper den???? | |
|
Lär nog inte bli lättsåld. Individual behöver inte nödvändigtvis vara "positiv" extrautrustning, i detta fall tror jag det begränsar antalet potensiella köpare... ;) /// Olof Länk |
|
|
Jag tycker att färgen passade rätt bra på en touring. På med 17" M3-fälgar och kanske M-paket så är den riktigt läcker! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Kalle...nej...den är INTE läcker...har du rökt dom där svamparna nu igen! ;) | |
|
Mossem det har han nog, och tagit ett par groggar på det! :-) Mvh Abbe Länk |
|
|
Mosse, ... skulle det ha varit! Mvh Abbe Länk |
|
Agge |
Den färgen passar nog bättre på en m3 cab tycker jag. Mvh //Agge |
|
Blått skinn...då kan ju inte Barbie köpa den ;) __ Bilen: Länk |
|
|
En kille från grannstaden Kramfors har en 325 coupe i samma färg och han har även samma färg på sina skinnstolar. URK :) ///Foppa |
|
|
Jag har ju hört att det är betydligt vanligare bland killar att vara färgblinda och detta måste vara ett praktexempel på det! "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
|
Kalle: Ibland tror jag det är tur att du inte har specat några individual bilar än :) Jag instämmer i att den touringen har en på gränsen till gräslig lack som framkallar klara morgonen efter känslor :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Little Godess. Hur vet du att det var en man som beställde bilen i denna gräsliga färg?....även om jag håller med om att det är högst troligt.. |
|
| Modigt att ens våga åka runt i den bilen...hemsk färg :) | |
| den färgen som e snygg ät technovieolett eller vad den heter...men att blanda med blå..näää | |
| Den var ju tuff! Och pimp blir man ju ändå aldrig i en trea så det är ingen fara. | |
|
nu är ni taskiga mot starkars säljaren. det måste väl ändå vara en entusiast som skaffar sig en "individal" och det ska man ha eloge för. Utgå i stället från att färgen gör sig fel på bild... (det var dagens goda gärning för min del:-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.