|
|
|
|---|---|
|
Länk Ja vad säger man, vem ska bli den första att prova? | |
|
danielb: Det funkar faktiskt väldigt bra med ingefära, kanel o dylikt att täta kylare! Det är ett MYCKET gammalt knep! Likaså KAN man temporärt täta bensintankar med vanlig tvål (hård tvål)! Jag har provat bägge, utan att bli nämnvärt besviken :) /Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Jo ,men gör inte som den där killen med en 300zx som skulle hälla på lite "Potatismjöl" på remmarna och höll på att paja generatorn m,m. "Bosse-bil-doktorns" tips använder jag nog bara om jag skulle bli stående på en skogsväg och 10mil till närmsta mack. Bättre att köpa riktiga saker än att laga bilen med hjälp av innehållet i morsans matkassar. Förresten när vi snackar "Bosse bildoktor" nån som såg programet när han eldade bussningarna på en BMW? Ägaren som stod brevid såg rätt nervös ut. =) MVH Jimmy |
|
|
Bosses "bil-knep" brukar offtast vara mycket bra, men som sagt tidigare så skulle jag bara använda dessa knep om jag blir stående mitt i vildmarken. Känns ju inte direkt jätte-seriöst om man åker och tittar på en bil man vill köpa sen ser att vatenpumpen är lagad utav en mellan-mjölks förpackning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.