|
|
|
|---|---|
| Behöver ett par nya fälgar te våren, 18-19". Ska sitta på en 320iM E46. Behöver tips från er =) Skicka gärna med länk. | |
|
Vackraste Bmw orginalfälgen för E46: Länk Länk Vackraste fälgen på e46 över huvudtaget: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Razvan: Länk har ni dom hos er? | |
|
Wendtan. Bra smak;) Emilioh: Beror på hur mkt du vill spendera. Finns snygga fälgar i 15k klassen men även snygga fälgar i 30k klassen. Mvh |
|
|
Jo, men du sa att du ville ha större. Dessa görs endast i 16-17. Säker på att du vill ha de? Ta BBS CH i så fall...ser nästan likadana ut tycker jag... Mvh |
|
|
Razvan: Tackar :) Om man köper en uppsättning 19" BBS lemans så får man hålla sig till bilar med samma bultcirkel/offset resten av livet sen :) De verkar dock ha sjunkit i pris ganska ordentligt sen jag kikade sist. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Kan säkert stämma:) De är dyra som...yikes...M135 är hur snygga som helst på E46, faktum:) |
|
|
Jag kan väl inte förespråka ngt annat än det jag själv kör på. Bara att se min bil i galleriet. MVH Tobias Länk |
|
|
Länk BBS CH passar oxå;) |
|
|
Jag gillar verkligen BBS CH fälgarna om det inte vore för det där lilla hacket innanför fälgkanten... ger ett klumpigt intryck tycker jag... Jämför med M135 där den kanten inte finns och det är en mjuk fin linje från däck kant till däck kant. Mycket snyggare IMHO... (behöver det tilläggas att jag har M135 på min nya ;-) /bfg |
|
|
Hade inte kontakten på BMW tyskland när köpte BBS fälgarna annars hade det också blivit M135 :) De är snygga... |
|
| razvan: ja vill exakt likadana som tobias vikberg. va tar ni för såna me däck? | |
|
Han har 19 tum. Kostar fortfarande 21500:- som jag sa lite längre upp... Mvh |
|
| Razvan: hehehehe, snacka om att gå dig på nerverna =) ja e lite trög.. | |
|
Emilioh..jag som skall be om ursäkt:) Skrev det i en annan tråd som du kanske inte läste...Du går mig inte på nerverna, absolut inte...när kommer du o kollar på Angel Eyesen:)? |
|
|
Dom här tycker jag är coola, kostar iof hur mkt som helst, men ändå.. MK-3 19´Zoll Chromeline Länk Länk Länk |
|
|
BBS Challange och BBS Le Mans är de absolut snyggaste fälgarna. Gäller i princip alla nya BMW (och andra tyska bilar också för den delen). 18" är perfekt storlek till E46. 19" Ser för mastigt ut såvida det inte rör sig om en M3. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Razvan: Vi får se hur det blir. Blir det inte den nya 3-serien, så blir de ett par nya fälgar o annat gulligt =) Pistolas: den översta var GRYMT fin! |
|
|
Jag känner att ett litet inlägg här är på sin plats... 19" på en E46a kan se för stort ut, men BBS CH-fälgen har en liten kant (till skillnad från M135), som gör att den inte ser så stor ut. Har ett E46or med EVO-fälgar i 19" - det ser för stort ut. Såg att de på Gummihuset i Eskilstuna säljer Nokian vinterdäck i dimension 235/35*19. Är mäkta sugen på dessa... ...får väl se hur länge det tar innan Wendtan kommer med ett utlägg om min fälgfetish! :-) MVH Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.