|
|
|
|---|---|
Philly |
Kanal 5 kl 20.00. missa inte! han provkör M3 E46 BMW 4 life |
|
Dessutom är det väl Andreas på stylingkompaniets kompressormatade M3'a i detta program?? F-n att man inte har 5'an... :-( /Caspar Länk |
|
| Var det inte Stylingkompaniets E46:a som skulle provköras ? | |
Philly |
jag vet inte om andreas skulle vara med, lr om det är deras e46 heller, MISSA INTE om ni har 5:an BMW 4 life |
|
ska sitta BÄNKAD lita på det!!! ___ Mvh Patrik N. |
|
Philly |
jag med :D BMW 4 life |
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
V12 LeMans |
Jag kommer att titta mest på Maserati coupé GT och Ferrari 550 plus en gammal goding , Alfa GTA (från 60th alltså) ;-) |
|
Kanske någon som har tv-kort i sin dator kan lägga upp den här sen. Vore ytterst vänligt //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Det var ett hyfsat ljud i den. :) |
|
| Bra klös i den kärran....någon som vet hur många hk? | |
| Lite över 500hk har jag för mig det står på stylingkompaniets hemsida | |
| Fick chansen att provköra stylingkompaniets monster för några veckor sen...... VÄRST!!! | |
|
filmen finns nu att ladda ner för medlemmar på Länk Gött mos ;) "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
hejsan! Fy f.....n vilken grym film det är. Jag finner inte ord... måste ses och höras //jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Personligen gillade jag reportaget om Chris Dangerous bilar bäst... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
V12 LeMans |
Håller med Sörpan, hehe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.