|
|
|
|---|---|
|
Länk Henrik"M" | |
| Hehe...den sopptunnan väcker minnen från skolgården 1983....ångest! :-) | |
| bmw tänker på miljön hehe | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Radera länken! Annars kommer vi att få höra detta till döddagar, en legend kommer växa fram....BMW...design som en soptunna! /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
HEHE!!! den liknelsen var klock ren.. man får se det från den ljusa sidan, den som tillverkade soptunnan var nog inspererad av bmw:P Alpina Power! |
|
|
Kunde låta bli att göra denna, men visst är dom slående lika varandra. Länk /Erik - BMW CS #05162 |
|
| kul grabbar jämnförelen men volvon containern var rolig. m,an såg knappt skillnad | |
|
Vadå volvo ? det är ju två containers på bilden ? :-) "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
|
haha det har jag aldrig tänkt på. ___ En, men en BMW. |
|
| haha , skön 740 - container jämförelse ;p | |
|
Riktigt fräsh design på soptunnan! :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hahaha!!! Den var klockren!!! Tänk att BMW har så fin design, att Renhållningsverket kör detta trick, för att få folk att närma sig en soptunna... Den är alltså så snygg, att folk inte kan motstå att kasta skräpet på rätt ställe :) (skulle vara fint om de satte kromade ringar runt "njurarna"...) Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Bara nu inte folk börjar ta miste & försöker trycka in skräp i fronten på min bil... Henrik"M" |
|
|
På tal om Volvo och containers, fotade pappas V70 vid en röd återvinningscontainer "container som container" sa jag till han. sen dess så har han inte gillat BMW =) /erik |
|
|
Coolt! Nu måste jag ju ut och knycka en sån där soptunna, lacka i bilens färg, sätta dit mitt överblivna huvemblem och använda i garaget! Klockren ju! Tack för idén! |
|
|
micro: En jättebra idé! Jag vill göra samma sak :) Jag skall lacka den Granitsilbermetallic, stoppa dit huvemblemet, och gå ett steg längre... Kromade, uppfällbara njurar, som man lyfter på, o sedan slänger sitt skräp....hahaha!!! Min vanliga otur trogen,så kommer jag väl (som väldigt ordentlig 34-åring, med fast jobb o utan kriminellt förflutet), att torska för snuten, när jag är i färd med att stjäla den. De kommer säkert att statuera exempel, o så hamnar man i lokalblaskan som soptunne-tjuven(med bild o allt...).... Hur skall man förklara sitt tilltag??? Jooo... ni förstår, den liknar min bil... och så skulle jag bara....eeehhhh... Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
| heheh..du får väl ta en där polisen inte är så ofta | |
|
Sett den där förr, men kul är det och lik är den BMW-n :) Eller det var ju BMW-n som likna soptunnan, eller hur det var. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Anders: Jag bekymrar mig mer över hur tusan man ska få hem den utan att stinka ner hela bilen. Att lägga en ofentlig soptunna med hundbajs och annat klägg i bilen är uteslutet. Att bara ösa den uppåner och dra känns lite väl "kriminellt", liite samvete har man ju ändå.. Att vackert stå och knyta ihop påsen och ta till en annan tunna tar för lång tid, då torskar man väl.. Kanske man ska vara så ärlig att man ringer teknik å idrott och frågar om man kan få/köpa en billigt. De byts väl ändå ut till nya kontinuerligt, om de här gamla ens finns kvar.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.