|
|
|
|---|---|
|
Är jag den enda som undrar hur en kille kan sälja hundratals växelspaksknoppar...? Annonser har varit ute flera år nu....svarvar han //M knoppar i källaren eller... Länk | |
|
Fetish kanske!? Alla har vi ju våra böjelser. Hans kanske är att ta med sig alla M-knoppar han ser? ;) "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
| Ja någonstans kommer dom ju ifrån, eller han kanske odlar dom på balkongen...? | |
|
Eller så dyker de bara upp! Jag har en knopp (dock ej M) och en ratt liggande här på mitt kontor. =) "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
|
Kanske byter bil ofta och tar bort M-knoppen och sätter dit en från Biltema med neon i... /Rickard |
|
| Eller så kanske han "snubblade" på en kartong någonstans... ;) | |
|
Eller paralellimporterar dem alldeles ärligt... alla ÄR inte skurkar och banditer. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Det roliga är att vissa av knopparna som han säljer, kostar lika mycket hos BMW....med garantier etc. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Näääää.... | |
|
Johan B, Tycker nästan att det är lite sorgligt :D Undrar varför han inte sålt någon på ett år..... :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Johan B: Stämmer bra det du säger. Jag skulle också vilja påstå att han är duktig på att ta betalt. Till min förra 318 E36 köpte jag en växelknopp i läder på BMW i Malmö. Den kostade 350kr inkl moms, att jämföra med de 500kr han vill ha för en motsvarande. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Å hos BMW får man kvitto..... ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.